Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Alternativer til "mann" mottas med takk! Lillesnuppa har plutselig funnet ut at hun ikke vil være mann, hehe... Og det skjønner jeg jo godt, har bare ikke tenkt på det før. Har sunget sangen i snart 2 år ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Om noen vil, legg den gjerne ut på skravlesiden! Jeg er anonym fordi jeg er på en venninnes bruker, og det blir feil å signere med hennes nick :-)
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Du får lese Dyrene i Hakkebakkeskogen for henne da, slik at hun skjønner at sangen er til Lillemann, babybjørnen :-). Kanskje du slippe å bytte ut ordet "mann" da?
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 eller var Lillemann en babymus? Ups, husker ikke...
skimre Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 *haha* har alltid sunget so ro, tipp og topp jeg!!! skjønner at jeg ikke henger helt med i barnesang verdenen ja;o)
rosa og en blå Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 passer det å synge inn navnet til ho? ikke alle som her et navn som passer da.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #13 Skrevet 11. juli 2007 Slik sang vi den til sønnen vår: So ro tipp og topp nå må Ole sove, alle barn i alle land ligger nå og sover. So ro tipp og topp nå må Ole sove, pusen sover også nå med halen under hodet Til dattera sang vi det samme men brukte hennes navn
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #14 Skrevet 11. juli 2007 sangen er jo: So ro lillemann Nå er dagen over Alle barn i alle land ligger nå og sover So ro tipp og topp Sov min vesle pode Reven sover også nå med halen under hodet ...eller er jeg helt på bærtur?? Forøvrig har jeg ingen alternativ til hva du kan bytte ut mann med, annet enn det som er skrevet over
1+2=3jenter Skrevet 12. juli 2007 #15 Skrevet 12. juli 2007 Vi har jente, og "skreiv om" sangen litt... Har hund også, så bytta ut reven med navnet på hunden. So ro lille VENN Nå er dagen over Alle barn i alle land ligger nå og sover So ro tipp og topp Sov min vesle ROSE HUNDEN sover også nå med halen under hodet
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #16 Skrevet 12. juli 2007 Vi måtte bytte ut "alle land" fordi sønnen vår hadde fått med seg at fetteren (som bor i Asia) er våken når han sover og omvendt. Og så er det litt mer personlig å få inn navnet et sted, da, synes vi. Har også alltid sunget "lille venn" i steden for "lille mann", sikkert fordi mamma gjorde det til meg da jeg var liten. Slik synger vi: So ro lille venn nå er dagen over Alle barn i våres land ligger nå og sover So ro og tipp på tå sov min vesle David Reven sover også nå med halen under hodet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå