Gå til innhold

Noen her som vurderer og oppgi "falsk pappa"?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Nei.... Det synes jeg ikke er riktig mot barnet, den ekte faren og den falske faren. Synes at alle de nevnte partene skal ha rett til korrekt informasjon.

Jeg tror nok jeg ville valgt abort hadde jeg vært usikker, spesielt dersom jeg hadde vært utro mot min nåværende partner.

Sannheten kommer alltid for en dag, og da hadde det vært greit å ha sagt sannheten fra dag 1.

det er ikke nevnt noe om utroskap heller ikke om personen har tatt abort. dumt å spekulere i det.

Til HI: jeg mener at barnet har rett til å få vite hvem far er, men ikke for enhver pris. Tenk også på barnets beste.. er det å få vite hvem far er?! eller ikke?

Annonse

Skjerp deg!

Jeg har tatt abort. Jeg opplevde et overgrep da jeg sov ut alkorusen på en nachspiel-sofa. jeg var under utdanning og var alenemor. Det er nok den mest ansvarsfulle avgjørelsen jeg noensinne har tatt.

Klart jeg hadde tatt abort dersom jeg hadde blitt gravid som resultet av utroskap. jeg ofrer ikke mann og familie pga et feiltrinn. Takk og lov for at det er mulig å ta abort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...