Gå til innhold

Kvalme, oppkast og nå sykmelding..huff..vil jobbe jeg!


Skuddårsmamma=)

Anbefalte innlegg

Her kommer et litt syt fra meg... huff ;)

Har nå vært kvalm med brekkninger døgnet rundt den siste uken, og kaster opp på dagtid. Måtte desverre krype til korset og bestille meg legetime i dag...og nå er jeg sykmeldt! Det passer meg egentlig fryktelig dårlig...jeg skulle jo jobbe og være frisk og rask jeg... men ikke alt går etter planen! Glad jeg er gravid, så dette er nok bare noe jeg må ta med meg!

 

Pjuhh...det var godt å få det ut! =)

 

Hvordan er formen deres da jenter? Er dere på jobb?

 

Klemmer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei MammaSnart!!!=)

 

Er selv sykemeldt pga kvalme.. Men den er borte nå, men har en uke igjen... det kommer og går litt men ikje sånn så det var... blir godt å kunne jobbe igjen.. da er det en uke så er det ferie :) det blir deili det... :))))

 

Står til ellers da???

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvalm og brekker meg masse. Kaster opp endel også. Klarer heldigvis å være på jobb. umulig å være borte i disse ferietider. Ingen på jobb vet enda at jeg er gravid, så litt vanskelig å skjule min lille hemmelighet når jeg må løpe avsted på do flere ganger om dagen. Tror alle tror jeg er dårlig i magen eller noe sånt. :-)

 

Håper du føler deg bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i jobb i full stilling...Er veldig sliten,men frisk...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å se at vi er flere som desverre har måttet kaste inn årene, men synd også! Men kan vell ikke annet enn å ta det med et smil =)

 

Formen ellers er bra. Kjenner jeg blir fortere sliten og trøtt, men det er nesten bare deilig! Normalt sover jeg lite og kan ligge lenge våken om kveldene, så jeg synes det er luksus å få sovne med en gang.

 

Håper kvalmen gir seg om ikke lenge så jeg kan komme meg tilbake i jobb!

 

Hvordan er formen din ellers da, jente22?

Lykke til vidre! Håper du får en kvalmefri ferie! =)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også sykemeldt pga kvalme og utmattelse... Må jo sette meg ned å hvile etter en tur opp trappa.

 

I motsetning til forrige gang så har jeg denne gangen ikke noe dårlig samvittighet for sykemeldingen min. Denne gangen var jeg fast bestemt på å lytte til kroppen min og ikke samvittigheten. Men regner jo da med at jeg er oppe å fungerer som normalt om 5-6 uker (puuuhh.. nå hørtes det fryktelig lenge ut.. :o()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, Vickhy!!

De lurer nok sikkert på hvorfor du springer avgårde på do så ofte ja, hehe...men de kan nå bare lure! Flott at du klarer å være på jobb da. Desverre er ikke det noen mulighet for meg, da jeg har en litt spesiell jobb!

 

Håper du snart føler deg bedre og at det går bra på jobb vidre fremover! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...det er godt det ikke bare er meg! Kaster opp bare jeg skal sette på en maskin med klær! Ikke store anstrengelsene som skal til nei!

 

Sliter litt med den dålige samvittigheten jeg da....men fornuften sier noe helt annet. Jeg har faktisk ikke mulighet til å kunne utføre jobben min når jeg er i denne formen her. Men skulle ønske jeg kunne vært på jobb. Kjeder meg også, men når jeg ikke har mulighet til å foreta meg noe, sier det seg selv at det blir litt kjedelig! Men...fryktelig mye å glede meg til da!! =)

 

Hehe..vi får se frem til kvalmen forsvinner, om forhåpentligvis 5 uker!!

Håper du snart føler deg bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sykemeldt i tre uker nå. Kvalm hele dagen. Er blit bedre de siste to dagene, så nå kan jeg endelig komme tilbake på jobb! hurra! Følte akuratt det samme som deg MammaSnart.

Tror jeg skal i aktiv sykemelding første uka i tilfelle det går dårlig på jobb. jobber på sykehus så det er ganske krevende dager med mye oppmerksomhet til pasienter, det tar på en stakkars gravid. Har hatt sinnsykt dårlig samvittighet for ikke å være på jobb, men hadde hatt dårligere samvittighet av å ikke ha energi til pasientene mine...Må bare tenke sånn.

Ikke slit med at du er sykemeldt, bare slapp av så går det fort over igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...