Gå til innhold

Skriv deg opp på liste på Bim-treff 14 juli...

Anbefalte innlegg

Hei, kunne vært greit med en liten oversikt over hvem som kommer -så hvis vi tar og skriver opp vårt brukernavn -så tar nestemann og kopierer dette og setter på sitt brukernavn... Fikk forresten spørsmål om hvor på Hove vi skulle møtes - det klarte jeg ikke å svare på fordi jeg vet ikke noe om Hove..så dere som er kjent - kom med forslag. Er alle enige om peppes hvis regn?! :)

Jeg blir med:

*sol og varme*

Fortsetter under...

Jeg blir med:

*sol og varme*

*Lille Fugl*

Litt forbehold må jeg dessverre ta, for jeg har avtalt en sak den helga for lenge siden. Og hvis de andre ikke kan på søndagen så må jeg dra på lørdagen.

Er med på Peppes hvis det regner, men hvis vi skal ha med grillmat - så trengs det vel en grill? Tror ikke de har ferdig oppvarma sånne på Hove altså. Kan vi ikke møtes på parkeringsplassen like godt kanskje?

...hmmm, kan ikke ha dårlig oppmøte... :(

Jeg har avtalt med ei som kalles: lille fugl - skal plukke henne opp ved hovedveien inn til Hisøya kl. 12.00.. så hvis du også kommer så er vi ihvertfall 4 (3 hvis ikke hufsla kommer...) -skal purre litt inne på 2+3 trimsemester jeg... vet ikke jeg ellers om det er ønskelig om treff, men for min del så synes jeg likevel det hadde vært koselig med treff...

Det er forresten meldt fint vær på lørdagen... :)

-S

det er meldt reng imorgen da....

jeg har så vondt i bekkenet for tiden at jeg orker ikke sitte på en stein å grille. desverre. men kikker innom BIM imorgen og ser om det blir peppes istede for. et lettere alternativ for meg.

Annonse

:( ja, det var samboeren som sa SOL på lørdagen, men det skal visst regne... så jeg synes vi kan ta peppes... Jeg er mere klar for det enn å risikere drittvær, og bekkenet mitt er heller ikke det beste å sitte for tiden... Skal jeg skrive en endring slik at det blir peppes istedenfor, skal vi ta samme klokkeslettet?

-S

jeg har endret treffet til peppes, skal ta og ringe nå og bestille bort til 12.30 imorgen... bestiller til 5 så får vi se hvor mange vi blir... :) Har prøvd å få tak i de andre via trisemestersidene...vil du sitte på fra hisøya? jeg skal som sagt hente ei der kl. 12.00 imorgen...ved hovedveien -bare si ifra...

-S

Hallo, kaster meg inn her jeg, regner med at du leser her, sol og varme.

Har fått ordnet med den andre avtalen så jeg kan være med ja. Da står jeg som avtalt ved innkjørselen mot Kolbjørnsvik/Sandvika ved Strømmen, dvs ca 3-400 meter før Ford(som vi jo alle vet hvor ligger ;-) ) klokka 12.

Har på meg sort bukse og grå halterneck-topp/brun jakke med rosa hette hvis det regner. Jeg ser ikke så veldig gravid ut, bare litt :)

Nå blir det Peppes-kake! :D

Hei *the rose* og *lille fugl*

-da sees vi imorgen... blir koselig med treff igjen, jeg har med meg datteren min på 7 -men det går vel greit håper jeg :)

Ha en fin kveld :)

Ps - til *avea*, *hufsla* og ei til jeg ikke husker navnet til - håper der tar turen innom på peppes... har bestilt bord, så hvis det regner så er det reservert bord -de skulle sette lapp med bim-treff på... så vi sees enten ved inngangen eller utenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...