Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Er det noen som vet hvor vanlig dette er , og hvordan man merker de? Hilsen nysgjerrig
Skuddårsmamma=) Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Hei! Kan desverre ikke svare deg på hvor vanlig dette er, da jeg ikke vet. Men du kan merke det ved sterke smerter, som om du blir stukket med kniv, der "barnet" befinner seg. (som oftest i en av eggstokkene tror jeg). Håper dette var til noe hjelp! =)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Jeg vet ikke hvor vanlig det er. men første gang jeg var gravid så var jeg d utenfor livmoren. testet positivt på gravidtitesten, men hadde noen blødninger å ble sendt på ul. Der så de ingenting inne i livmoren å fikk bekreftet svangerskap utenfor livmoren. Det rare var at de ikke gjorde noe med det der å da, fikk beskjed om å komme tilbake når jeg fikk smerter. JEg drøyde å drøyde, så når jeg kom på sykehuset så ble det en haste oprasjon. Egglederen der egget hadde satt seg hadde sprukket, så blødde innvendig. Har hatt 2 normale graviditeter etterpå. Du får voldsomme smerter etterhvert hvis det er utenfor livmoren, så det vil du merke
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 ok. har lest endel om det. Men jeg blir urolig for ingenting. Har så stikkende smerter i den ene siden..noen kaller det vel murring. første gang jeg er gravid og vet ikke helt hva som er normalt og hva som ikke er. er 6 uker på vei, skal ikke til legen før uke 11. men får bare vente å se. Men takk for svar
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Leddbåndene ved livmoren strekker seg fra tidlig i svangerskapet,dette forårsaker også stikking/smerter.. Forhåpentligvis bare det du kjenner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå