Gå til innhold

hva gjør oktoberne i sommer da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir sørlandet og fjellet på oss i sommer. Vi skal også en tur til sør-trøndelag første helga i August på valpetreff....men den turen skal deles opp med overnatting i campingvogn. Bor i oslo og da er det en lang tur. Håper på mer sol, selv om det unektelig er behagelig med litt kjølige temperaturer for magen min!

Bare innenlandsferie her også, jeg og sønnen min reiser til foreldrene mine en ukes tid, å så blir det flytting etter det. Jeg hater å flytte! Sendte avgårde første flyttelass i helgen så nå kan vi begynne å selge den vi bor i nå. Gleder meg til å komme på plass i det nye huset i midten av august.

Vi reiser til Paris om to og en halv uke. En lang weekend, torsdag til mandag. Dette er fjerde året på rad og har blitt en tradisjon siden mannen min er rimelig sykkelfrelst. Vi står alltid på Champs Elysse når Le tour de Francs avsluttes, og selvfølgelig drar vi til Disneyland, siden jeg er Disneyfrelst....

Jeg jobber enda, 50 %, lillesøster med kjæreste kommer på besøk 13. juli, og 21 juli kjører vi 4 oppover til mamma og pappa i trøndelag =)

Blir der i 2 uker, så er det hjem og jobbe fra 6 august til det er permisjon 28. september =) Regner med å kun jobbe 50% fram til permisjonen, bekkenet vil det sånn =S

Jeg jobber og jobber og jobber så mye som mulig, får å kunne ha litt kapital når den lille kommer i oktober. Og også for å få tida til å gå da.

Har vært en ukes tid i Danmark, og en ukes tid hos mine foreldre i Lillehammertraktene. Så litt ferie har jeg da fått også.

Annonse

Eg og mamma var på jentetur til Tyrkia i juni, og eg, mannen og lillegut på 22 mnd har vore ei helg på Voss.

Resten av sommaren kjem nok til å gå med til husbygging, reknar med innflytting over fellesferien (men så rekna vi med å vere i hus i fjor haust og, så eg tar det ikkje så høgtidleg). Kanskje vi tar oss nokre dagar til på Voss eller andre plassar det ikkje er så langt å køyre til.

Mannen min kjem til å spare noko ferie til innflytting + til barselperioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...