nungo Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Ja, da er "nyheten" ute på jobben. Måtte si fra til sjefen i dag da jeg nå ikke kan skjule det lengre. Jeg er 14+4 i dag og passer kun et par vanlige bukser og det synes vist godt at det strammer både her og der. Grunnet tidligere abort i uke 12 har jeg ikke helt klart å forholde meg til denne graviditeten selv ... ennå, men nå måtte jeg liksom få det sagt innen ferien begynner for alvor. Det var en lettelse å få det sagt. Heldigvis bare positiv reaksjon fra sjefen :-) og hun vil til og med ansette vikar, så det er jo supert. Siste jeg hadde permisjon ble det ikke ansatt vikar (annet firma da) og det var ganske tungt å komme tilbake etter permisjon. Ja,ja, da slipper jeg i alle fall å holde magen inne hele dagen :-)
gingerangel Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Hei! Jeg gjorde det på fredag, og som deg var det en utrolig lettelse å slippe å holde inn magen lenger når sjefen suser forbi! I tillegg spurte en vilt fremmed dame meg om når jeg hadde termin! - den første som har spurt/sett?
bodilnf Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Så fint at det gikk bra!. Det er en lettelse og få det ut. Husker at selv jeg gikk med vide klær og unngikk fredagspils en stund på jobben...
Sweet tooth Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer, det er skjønt når en kan slippe nyheten - det blir litt mer virkelig for en selv også. Så flott at du har kommet så langt, nå kan du bare nyte din voksende mage i sommer!
mamamimmi Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer! Tenk at du allarede er i uke 15! Gleder meg med dere. Fint at reksjonen ble positiv også, skulle bare mangle.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå