Gå til innhold

HJEELP!?


prinzezze_2år_venter på spire

Anbefalte innlegg

hvis man blir gravid med hormonspiral, kan dette da skade fosteret og utviklingen på noe som helst måte???? og evenuelt når man skal ta ut spiralen... kan man spontan abortere da??? Noen med erfaringer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke...

 

Det eneste jeg kan gi deg som råd er: Ring legen din og hør...

 

Men har hørt om ei som ble gravid med spiral (husker ikke hvilken type) men henne og baby gikk det bra med..

 

Ring legen din...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg går i klasse med fikk unegne med 13 mndr fordi hun hadde satt inn spiralen for tidlig etter fødsel.

 

Når hun ble gravid med nr 2 og spiralen satt inne måtte hun på sykehuset for å fjerne den. Hun fikk beskjed om at hun mest sannsynlig ville miste barnet. hun blødde i 2 uker etter den var fjernet, men spiren holdt seg på plass den..:)

 

Ville anbefalt deg å ordne en time hos legen for råd..

Og hvis legen din har feire nå, ville jeg kalt dette en hastesak i og m at du er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det ble et velskapt barn?? det er ikke sikkert at jeg er garvid, men har alle mulige symptomer som jeg hadde forrige svangerskap, så jeg er litt bekymret nå.. men tar en test først, så tar jeg det derfra;) men takk for noen råd i allefall.. huff.. får bare håpe den er negativ. hadde vært det beste for alle tror jeg, men er det noe der vil jeg nok tatt vare på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...