Gå til innhold

Babyen sparker?


mamma&urokråka

Anbefalte innlegg

Er det mange her som kan kjenne babyen sparke? Sitter egentlig å jobber, også kjente jeg plutselig noe rart i magen. Var nesten som jeg hadde masse luft i mangen, men har jo ikke luft i livmora vel? Vet ikke jeg, det kom to ganger etter hverandre. Kanskje det er den lille babyen min??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Så utrolig gøy!! Jeg har kjent babyen flere ganger de siste to ukene! Men aller helst er det hvis jeg ligger på magen, eller ryggen om kvelden. Det er ikke luft til meg da, men det ligner kiling på en måte! Igår var det litt sterkere kiling, det er veldig moro!! Kan godt hende at det er babyen du kjenner!

Jeg er 15 uker i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt!! Eg trur nok det er den lille babyen som hilser på deg. Eg har kjent det ei lita stund no, men det er jo ikkje kvar dag endå, det er alt for tidligt. Det er så godt å kjenne den lille bevege seg, ein herlig følesle.

Kos deg med den lille i magen som hilser og nyt det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også at jeg kjente spark for to uker siden, men har vel slått meg til ro med at det må være noe jeg har innbilt meg. Alllikevel er det koselig å kjenne da - uansett om det er reelle bevegelser eller ikke!

Har aldri hørt om at det er fysisk mulig å kjenne spark så tidlig (uke 13)! Har noen hørt noe annet altså??

Fra uke 15 har jeg kjent litt i de to forrige svangerskapene, men først hver dag fra uke 17-18.

Ellers så har jeg følt "spark" når jeg ikke har vært gravid også, så jeg stoler ikke helt på meg selv da...he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en bok jeg fikk hos legen sto det at det var mulig å kjenne fra uke 12 eller 13, tror jeg!! Så det er godt mulig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...