Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Blir sprø!!!!! Har en helt fin kombivogn som har vært brukt til ett barn. Nå har nr. 2 kommet og jeg har fått helt dilla på å kjøpe ny vogn. Sjekker tester og priser i inn- og utland, og skifter mening om hvilken jeg vil ha hver dag. Men vi trenger egentlig ingen ny, noe som sambo'n minner meg om hele tiden. Det blir jo litt dyrt, da, siden jeg helst faller for de i øvre prisklasser (feks Teutonia, Phil&Ted osv). Og vil jo beholde den gamle vogna også, den er jo så grei..... Er dette en forsinket "nesting"reaksjon, tro? Tok det ganske rolig da jeg gikk gravid mhp utstyr, så kanskje det heller slo skikkelig inn etterpå isteden. Bare jeg som har det sånn....? Og kommer det til å gå over før jeg sitter der med to vogner......
Murmeline Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Hehe... kjenner meg igjen ja. Hvis du ønsker kuren mot å kjøpe ny vogn; ikke kikk på disse sidene!! Man kan bli sprø av mindre. Men ang det å ønske en ny/ytterligere vogn: vognen er jo et svært viktig "mammaverktøy" i hverdagen da, og om man finner ut at vognen man har ikke fungerer optimalt, er det lett å sikle på ny vogn ja. Og etter min mening er det INGEN vogn på markedet som fungerer optimalt i hele vognperioden, derfor blir det lett litt bytting av vogn.. Selv har jeg beholdt førstevognen (tung duovogn), denne skal i bhg som sovevogn. I tillegg har jeg trehjuling nr 2 i tillegg, som jeg bruker mest etter at det ble aktuelt med sportsdel. Den første 3hjulingen solgte jeg til fordel for en annen. Og jeg har bare et barn, hihi... Men jeg bruker vogn mye da, og nesten ikke bil, så viktig at vognen fungerer:)
prøvekluten+3små Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 hihi,kjenner meg så til de grader igjen her ja;o)første gangen så var jeg langt fra opplyst om hva som var bra vogner og ikke,og endte opp med noe som vi angra ganske på ganske lenge..men (heldigvis..hehhe) gikk denne i stykker,og vi fikk pengene igjen og kjøpte den vi ønska oss mest istedet...tung var den da..visste vi jo,så noen inn og ut av bilen-vogn var det ikke...dette løste vi med å ha en trhjuling,som vi nå har kjøpt babybag til,vedsiden av...funker ypperlig
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Det går ikke over...blir bare værre og værre!!! Skal hente vogn nummer 5 på posten i morgen.. og den lille har så vidt rundet året.. har da 4 her hjemme, den ene er solgt. Blir helt "dårlig" av å gå i babyutstyrsbutikker:) sjekker ofte utstyr og priser på nettet.. Egentlig veldig rart, for før den lille kom, brydde jeg meg ikke så mye om vogner, og hadde valgt en helt safe svart simo kombi vogn. Nå sikler jeg på bugaboo og oth, men mannen sier vi må spare de til nestemann.. Føler meg ganske overflatisk på dette punktet, for tenk på alle de små barna som ikke har det så greit i verden.. men dette er MIN svakhet..
prøvekluten+3små Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 hva for vogner har du da? hilsen den-nokså-vogngale:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå