Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Bare 5 dager igjen av 1 trimester :D:D Herre, og tiden flyyyyr av gårde =)
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Hehe... Heldiggrisen=o) Gleder meg til jeg blir ferdig med 1 tri=o) Klem
Marius og mamma'n hans Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Å så heldig du er... Føler tiden går såååå sakte... Og bare venter på å komme meg over i 2 tri. Men det er en god stund igjen enda tror jeg... usikker på hvor langt jeg er kommet. Får vel litt bedre svar på det ved neste ultralyd som er neste onsdag. Føles jo som en evighet til det også vettu *ler* Jeg er en utålmodig sjel kan du si
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Ja, huff, vet hvordan du har det Vær tpå 2 UL allerede jeg hehe.. Jeg har jo hatt sånnt "evighetssvangerskap"... hehe, fordi jeg fant ut at jeg var gravid i uke 7.. Meeehn, så var jeg på ul 2 uker senere og ble skrudd tilbake 4,5 UKER !!!! Maaaaad... Så jeg har vært "lenge" på første trimester"
susemikkel Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Phuh, ja jeg kommer tassende etter deg neste mandag ;o) Hvordan er formen din nå da? Fått noen eksakt termindato du nå eller? Trist å bli satt slik tilbake.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2007 Termin er 28. januar formen er greit den, er litt sliten men ja.. er som det skal være =) deg da??
susemikkel Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Da tenker jeg du er glad,siden du har gått så lenge alt, hehe.. ;o) Idag er formen min bedre, men har vært forfryktelig kvalm,trøtt å sliten. Tipper det går bedre fremover nå. Godt du er i fin form da ! For unner ingen å ha det slik pyton, som de siste 4 ukene jeg har hatt.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå