*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Er så spent, har time 9.45. Vet jo ikke helt hvor langt jeg er på vei så håper jeg blir sendt videre til ultralyd så jeg kan finne ut av det. Er det andre som har fått det hvis termin er usikker eller må en vente til ordinær UL? jeg tenker da at hvis jeg kommer der i uke 18 så er jeg kanskje 22 uker. Trodde det var i uke 17-19 de så alt best.....
basses mamma Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Lykke til i dag! Håper du får UL så du får bekreftet termin, og tenk om det er 2 der inne! Det hadde jo vært moro da:) Jeg venter nr. 2 , og er 10+1 i dag og magen strutter ut som bare det, så det er mange som sier 2 her også. Men jeg ble fort stor forrige gang også, og da kommenterte folk magen min hele svangerskapet. Den gangen var det en flott liten gutt, så jeg tenker det nok bare er en denne gangen også Du får holde oss oppdatert
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Ååå...Så artig...=o) Ja, du kan jo høre med legen din da om du kan bli sendt videre=o) Langt på vei nå ?? Men tror den beste tiden er mellom 17 til 19 ja...For man ser mer av fostert tror jeg det var.. Lykke til da=o) Klem
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 heisann. Da var jeg hjemme igjen. Alt bra, hun sendte henvisning til sykehuset for tidlig ultralyd, håper på fort svar :-D Hun sa at hadde ikke UL apparatet som de har på huset vært til reparasjon ville hun sett etter selv om det kanskje var 2 der :-D dårlig gjort :-( he he) Men hun målte symfyse og den ble først 15 cm men så gikk hun ned til 12 cm. dette er noe de ikke måler før i uke 12( eller skjemaet viser fra da ) men det er mye da, hjelp :-D Hun prøvde å finne hjerte lyd men det er jo altfor tidlig, fant ingenting. Fikk ny time om 5 uker. Føler meg mye mer gravid nå når jeg har vært hos legen :-D
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 Er forresten 8 eller 10 uker. Tror ikke jeg kan være lengre, får vente å se :-D
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Så artig da...Håper selv å få tidlig UL...Kanskje, får se=o) Så spennende da...=o) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå