♥Tullerusk♥ Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Får vite i dag (eller i morgen da) om hCG har steget... Det tror jeg, =o) får denne kvalmen er noe dritt...=o( Er spent på hvor mye den(hCG) har steget fra onsdag til fredag..=o) Fikk vite på fredag at den prøven jeg tok på onsdag lå på over 6000.(dette skal da vise at man er 6-7 uker på vei ca..)..Og så skal dette dobles... SPEEEENT...=oD... Kommer med info etter å ringt legen=o) Klem
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Krysser fingre for deg og håper det går bra. klem
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 God morgen :-D lykke til,krysser fingrer for deg. Min hcg var i uke 6+0 på 15000 og i uke 7+0 på 33000. men det kan jo kanskje bekrefte mistanken min om at jeg er litt lengre på vei, håper det :-D eller kanskje 2, he he. Husk å oppdater oss. Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Takk jenter..=o) Men svaret har ennå ikke kommet inn..=o( Vente til i morgen...Kan godt hende jeg prøver senere på dagen=o) hihi... Masse klemmer
Skuddårsmamma=) Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Hei! Har faktisk tenkt på deg og svaret på hcg! Venter spent på å få høre, men har på følelsen dette har gått bra! Fortsetter å krysse fingre...
melkekua™ Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Nå er vi spente her, krysser fingre for at det er en spire som klamrer seg godt fast!
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 I dag ble det en Lykke dag=o) Har laget en egen tråd, men setter inn her og... hCG har steget fra ca 6000 til 12 000... det er kjempe bra og det er det det skal gjøre også...=o) Tusen takk for at dere var like spente som meg...Så nå blir dere ikke kvitt meg...hehe masse klemmer
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Var hos legen i dag og tok blod prøve for å sjekke om jeg forsatt er gravid...skal ta blodprøve igjen på torsdag for å sjekke om hcg hormonet har steget er nervøs:S Føler meg ikke så gravid:S
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2007 Vet du, vet AKKURAT hvordan du har det, det med å vente på svar... Men kan kanskje trøste deg at jeg føler meg ikke så veldig gravid selv, hvis det er til en trøst...HVis vi ser bort i fra kvalmen.. Hva sa legen din ellers da? Klem
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 ikke så mye, legen min er en dust :S (he he ikke si et til noen)... Er ikke så kvalm heller jeg bare litt vondt i magen og vondt i brystene..er oxo litt trøtt.....Men du føler deg heller ikke så gravid? hvordan da? klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. juli 2007 Hadde det ikke vært for kvalmen og såre/ømme bryster, så ville jeg nok ikka ha trodd det før jeg fikk se det på skjermen.. Sånn var det sist også...Kan vel ha noe med at vi ikke kjenner at det beveger seg ennå og at forsatt er under constuction...=o) Men merker jo at buksene ikke passer lengere... men bare vent..du vil se på prøvene at du er gravid..Ikke alle som har den følelsen av de er gravide...helt symptom frie...Så klamre til deg de få symptomene du har.=o) Må stikke ..skal på jobb.. Snakkes Klem
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 takk BayCakes... Hjelper når du svarer =) Kos deg på jobb da...så snx vi... klem fra Thea56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå