Gå til innhold

Hvor ofte ammer dere om nettene nå?

Anbefalte innlegg

Jeg legger snuppa ca kl. 19 hver kveld og ammer 1gang rundt 2-3tida. og kanskje en gang på morgenkvisten, (hun våkner mellom 6-8)

Hun får 2 små måltider på dagen og etter oppfordring fra hs så har vi så smått begynt å smake på et 3måltid pga liten vektøkning.

Ammer forøvrig når hun ønsker selv på dagtid. Men merker at hun er mer interessert i fast føde enn pupp dessverre..

Fortsetter under...

var nede i én gang kl 4.30 ca, men hun har plutselig begynt å våkne flere ganger.. ca 2-3 ganger mellom kl 00 og 7. legger henne rundt kl 20, men våkner maaaaaaaaange ganger før kl 00.. :/ hun får et grøtmåltid kl 19 og pupp når hun vil ha :)

Ammer ikke om natten vi heller - har heller ikke gjort det siden 2 - 3 mnd. Hun sover fra kl 20 til kl 06, og så til kl 09 igjen!! Sånn har det iallefall vært i det siste, men det forandrer seg hele tiden. Håper veldig at det fortsetter sånn... : )

Annonse

Jeg er drittlei av nattevåkning jeg, og spurte hs hva vi kunne gjøre med dette. Jeg fikk raskt og kontant svar om at vist vi klarte å la han grine - så bare la han grine.. INGEN trenger mat på natta....

Derfor gjorde vi dette - og etter 2 netter sover han nå fra 830-6/7 så videre til 8/9. Tenkte å kutte 6 måltidet også etterhvert - men en ting om ganga...

ANbefales absolutt, selovom det er tungt mens det står på!

Og for guds skyld - ikke gjør dette alene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...