Gå til innhold

Hvor mange barn håper dere på å få ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi ønsker oss min.2 men max 4-5 unger :) kommer begge fra store familier, og vil gjerne ha dette selv også :D

Men skal nå begynne med denne første som ligger inni magen nå, så får vi ta det som det kommer. Håper på at det ikke blir så altfor stor aldersforskjell på ungene våre, kanskje 2-3år i mellom hver? :)

tja... det får vel kanskje holde med de 4 vi nå har snart ;-)) Har jente, gutt, gutt og venter jente, så egentlig perfekt da.

Og så har vi de i "2 sett". Jente - gutt 2 år aldersforskjell, så 5 år, gutt-jente 2,5 år aldersforskjell.

Tja. :=) hehe... En ting som jeg har lært meg til i denne perioden er at barn er ikke noe en kan planlegge.. Dette er mitt 5 svangerskap og de 4 andre endte i sa, så det har vært en lang vei for å si det sånn.

Jeg tenker slik at denne babyen får komme først også får vi se. Sambo vil ha to tette, mens jeg vil ha 2-3 år mellom dem. hihi... Når en ikke har barn fra før av er det veldig vanskelig å si liksom for en vet ikke hvor mye arbeid det er før en står midt oppi det:) Så er nok lettere å svare på det en stund etter fødselen:)

Men 4 er nok max på oss begge iallefall:)

Blir nok ikke flere barn på meg =) Dette er mitt 3 barn, jeg har en gutt på snart ni, og en jente på 5, og no en jente til... Tror alderen min også er med på å si noe om flere barn. Så kooooser meg ekstra å gå gravid denne gang hehe

Annonse

Dette blir min nr. 2 som kommer i september.. ( ei jente )

Har en gutt som blir 7 år måneden etter.

Dette er nok mitt siste svangerskap, men med 2 svangerskap fylt med bekkenløsning , syntes jeg ikke det er synd at jeg ikke skal gå gravid mer..

Men hvem vet.. Kanskje vi tenker annerledes om 3 år?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...