Gå til innhold

Flergangsfødende - Symptomer


3 gutter iløpet av 4,5 år

Anbefalte innlegg

Jeg startet på uke 8 på fredag iflg sidene her. Er konstant kvalm og sover og sover. (Været gjør meg jo ikke akkurat kvikkere her i sør heller) Jeg har to gutter fra før og var aldri kvalm når jeg gikk gravid m dem men jeg var mye trøtt og hadde ekstremt ømme pupper bare. Nå merker jeg ingenting i puppene men er desto kvalmere. Noen som har opplevd store forskjeller på svangerskapene? Kan det ha m kjønn å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare 5 uker så det er litt tidlig å sammenligne symptomer. Sist hadde jeg mye menssmerter, men tror kanskje det var fordi livmora ble tøyd for første gang. Selvsagt kan man ha dette som symptom med andre/tredje sv.skap også.

Ei jeg jobbet med tdligere fikk først to gutter, da var hun aldri kvalm. Så fikk hun to jenter, da var hun kvalm og helt vrak i 9 mnd.

Hun hadde 4 sv.skap altså, ingen var tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke så mye av forrige svangerskap, men husker å ha vært litt kvalm og hadde dilla på Snickers is

 

Denne ganger er jeg bare kvalm og orker så vidt mat...

 

Gruer meg til jeg skal på jobb denne uke...=o(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tredjegangsgravid nå, og de to foregående svangerskapene var heeeelt forskjellige; første gang var jeg kjempekvalm, hadde masse vann i kroppen og halsbrann, i andre svangerskap var jeg dødstrøtt, men ikke kvalm, i de første 3mnd. og ellers ingen plager. Det ble gutt begge gangene! Nå er jeg både trøtt og kvalm, er kjempeoppblåst, har forstoppelse (det er forøvrig eneste fellesnevner med de to andre svangerskapene) og puppene er enorme kun på 10 uker... Så det blir spennende å se om det blir gutt eller jente nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...