Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen med erfaring med denne type vogn?

Har sett på en type og den kan du sette bilsete, bag og sitte del i..

Syntes den så veldig kjekk ut, ikke tunge deler og lett å trille ( 3 hjuling ) og ikke så altfor stor...

Tar i mot både positive og negative råd :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg har denne vognen og har vært kjempefornøyd. Den er så lett og utrolig behagelig å trille.

Eneste som er dumt er at sportsdelen ikke kan vendes. Snuppa gjorde ikke noe av det til å begynne med, men plutselig ville hun ikke sitte vendt fra meg mer så jeg måtte kjøpe ny vogn.

Kvitter meg ikke med den for jeg vil gjerne bruke den når hun blir litt eldre og ikke gjør noe av det.

Kan absolutt anbefalde den, men du må nesten se om babyen din vil sitte den veien når det er på tide å bruke sportsdelen :o)

Det finnes andre trehjulinger som man kan vende sittedelen på. Jeg endre med å bestille en som heter Britax Vigour3 fra England. Den får du både bilstol og bag til og er slett ikke dyr.

Den er også fantastisk å trille, og veldig nett.

Håper du ble litt klokere :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter litt på denne...

Skrevet

Hei,

Vi har brukt denne til vår sønn i over 2 år (fra han var nyfødt), og er veldig fornøyd med den. Som det er sagt over her er den en drøm og trille, lett i vekt, og enkel og slå sammen.

Jeg synes også det var litt dumt at man ikke kunne snu sittedelen, men lillegutt har aldri hatt noe som helst imot det. Han er en svært nysgjerrig liten krabat. Synes det er god plass i sittedelen, og i og med at man kan regulere beinstøtten, så er den super å sove i.

Vi har hatt med oss vogna overalt, sikkert på over 20 flyreiser, og den er like hel.

Hvis jeg skulle kjøpt ny vogn nå, ville jeg nok valgt en bugaboo, som har mange av de samme kvalitetene, og hvor man i tillegg kan snu både styret, og sittedelen.

Lykke til med vognvalg:)

Skrevet

Er kjempefornøyd jeg også! Kjøpte den først når tuppa var 2 år, hadde en stor og tung vogn før det. Hun sover fortsatt godt Jane vogna, og hun blir snart tre år. Vet ikke hvordan den er i forhold å ha bag på, men har hørt av andre at bagen er ganske liten? (Blir trangt på vinterstid.

Men til vårt bruk som sportsvogn er den knallbra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...