Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 ikke har et eneste graviditetssymptom? Ingenting bortsett fra litt ustabilt humør da;) men det kan man jo ha ellers også! hehe.. Jeg er 5 + 3, så det er jo veldig tidlig da.. men ingenting?? Det er nesten sånn at jeg tror testen lyver for jeg føler meg jo ikke gravid:( Prøver å se på magen min om den er annerledes og, men det er vel bare innbildning tenker jeg..
Athene75 Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Jeg er 5+6 og også lite symptomer ennå. Kun litt ømme bryster.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Bra det er flere! Jeg kommer nok til å angre dette når kvalmen setter inn, men jeg vil gjerne føle meg litt gravid og!!
Athene75 Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Jeg nyter dagene ennå, for jeg regner med at kvalmen setter inn i uke 6 eller 7, så ikke så lenge igjen til det nå.
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Har knapt symptomer foruten uteblitt mens. Litt øm i livmora og litt uggen i magen. Oppblåst. Sist hadde jeg masse mensmurringer.
3 gutter iløpet av 4,5 år Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Åååå det kommer fort nok... Er i uke 8 og konstant kvalm. I mine to første svangerskap var jeg frisk som en fisk og ikke snev av kvalme engang. Vet ikke å komme meg gjennom dagene for tia. Håper trettheten vil avta også. Blitt mye DVD film for mine andre små i helgen. Ikke orket noenting.... Gleder meg til å komme over 12 uker...
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Jo når jeg leste piczo sitt svar kom jeg jo på ett symptom til, jeg er mye trøtt. Mer enn jeg pleier. Kvalmen kommer nok, hadde 4 uker med kvalme og oppkast sist.
Meg og gutten min Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 tja jeg og syntes jeg har lite symptomer, og har begynt og tenke at jeg kanskje innbiller meg kryssene på testene. hehe. jeg har MASSE mensmurringer i løpet av dagen, eller treg mage, veldig trøtt og vonde pupper.. jeg er ikke lengre enn 4+4...
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Hehe- jeg og.. Ingen symptom i sikte:) Litt over 5 uker her.. jeg har tatt bilde av testene mine, og de er positive:)) men jeg må jo sjekke bildene hele tiden vettu.. hehe.. Men for all del- symptomene kommer vel snart nok.. Akkurat nå er det vel bare å nyte toppformen- har masse energi, vasker hus, rydder i hagen, baker og allting.. er jo så glad over å endelig være gravid!!! Og gliser konstant.. Jeg skal nok klage her inne når kvalmen kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå