Gå til innhold

Er det bare meg som...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ikke har et eneste graviditetssymptom? Ingenting bortsett fra litt ustabilt humør da;) men det kan man jo ha ellers også! hehe.. Jeg er 5 + 3, så det er jo veldig tidlig da.. men ingenting?? Det er nesten sånn at jeg tror testen lyver for jeg føler meg jo ikke gravid:(

Prøver å se på magen min om den er annerledes og, men det er vel bare innbildning tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra det er flere! Jeg kommer nok til å angre dette når kvalmen setter inn, men jeg vil gjerne føle meg litt gravid og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter dagene ennå, for jeg regner med at kvalmen setter inn i uke 6 eller 7, så ikke så lenge igjen til det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har knapt symptomer foruten uteblitt mens. Litt øm i livmora og litt uggen i magen. Oppblåst.

Sist hadde jeg masse mensmurringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå det kommer fort nok... Er i uke 8 og konstant kvalm. I mine to første svangerskap var jeg frisk som en fisk og ikke snev av kvalme engang. Vet ikke å komme meg gjennom dagene for tia. Håper trettheten vil avta også. Blitt mye DVD film for mine andre små i helgen. Ikke orket noenting.... Gleder meg til å komme over 12 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo når jeg leste piczo sitt svar kom jeg jo på ett symptom til, jeg er mye trøtt. Mer enn jeg pleier. Kvalmen kommer nok, hadde 4 uker med kvalme og oppkast sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja jeg og syntes jeg har lite symptomer, og har begynt og tenke at jeg kanskje innbiller meg kryssene på testene. hehe. jeg har MASSE mensmurringer i løpet av dagen, eller treg mage, veldig trøtt og vonde pupper.. jeg er ikke lengre enn 4+4...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe- jeg og.. Ingen symptom i sikte:) Litt over 5 uker her.. jeg har tatt bilde av testene mine, og de er positive:)) men jeg må jo sjekke bildene hele tiden vettu.. hehe.. Men for all del- symptomene kommer vel snart nok.. Akkurat nå er det vel bare å nyte toppformen- har masse energi, vasker hus, rydder i hagen, baker og allting.. er jo så glad over å endelig være gravid!!! Og gliser konstant..

Jeg skal nok klage her inne når kvalmen kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...