Gå til innhold

shit!!!!!!!!!!!!!!!!! føler meg så gravid......

kaos83

Anbefalte innlegg

jeg har vært helt idiot.... har holdt på med en og så fant jeg meg en ny...

Nå er jeg nesten 100% sikker på jeg er gravid... (har vært d før så kjenner følelsen) Tok en negativ test idag men venter ikke mensen før fredag..... Vil d da utelukke x? (altså at om jeg hadde blitt det 19 juni ville d vell trolig vist nå?)

12 juni var siste mens frste dag.

15 juni var mens slutt.

19 juni hadde jeg ubeskyttet sex som ble fullført med X.

fra 27juni- nå har jeg hatt sex med y. Noen ganger med kondom andre ganger hoppet av i svingen

I følge eggløsnings kalkulatoren når jeg har 32 dagers syklus blir det så her:

Din fruktbare periode er: 27.06.2007 - 02.07.2007

Eggløsningen finner sted: 30.06.2007

Termin: 24.03.2008

Men jeg vet bare at mine 2 siste sykluser var på 35 og 32 dager... blir d da riktig å regne 32 dager?

Ser jo at det trolig er y som er far men hvor sikker kan jeg være på det?

Takk for seriøse svar:)

Fortsetter under...

He, he.. Du sitter i saksa ja? Fort gjort det der.. Jeg tuller litt med deg, for jeg har vært i akkurat samme situasjon -men jeg var ikke gravid like vel! Håper det går slik med deg også! Jeg hadde også all verdens symptomer, og det tok to tester og en mestrasjon før jeg slo meg til ro med at jeg ikke var gravid! :)

Hvis du er gravid, så virker det mest sannsynlig at y er faren, men det må du finne ut av med en DNA-test etter at barnet er født.

Hvis jeg var deg ville jeg informert y om situasjonen med en gang. Sagt at det er mest sannsynlig at det er han som er faren, men det må taes en test. Hvordan er situasjonen mellom dere nå, er dere sammen eller?

Så hvis du klarer å se objektivt på situasjonen, så er det ikke noe du kan gjøre til eller fra etter det! Ikke sant? Selv om du kaller deg selv idiot, eller spekulerer i datoer og når det kunne skjedd, så blir du ikke klokere på det området. En test må taes uansett.

Så da er det ikke mer å gjøre enn å ta vare på deg selv og barnet, hvis du i det hele tatt er gravid da! :)

Tror dette går helt fint jeg, uansett hvem som er faren. :)

Oki.. Det kommer nok til å ordne seg det der da.. Du har jo ikke vært utro mot han.

Er du gravid da...? Har du fortalt han at du holdt på med han andre like før dere begynte..? Hvis jeg var deg ville jeg fortalt at du holdt på med han andre før du fortalte at du er gravid..

Lykke til! :) Håper det ordner seg... :)

Den utregningen kan du finne på www.babyverden.no, men den er ikke så nøyaktig som det blir på www.fertilityfriend.com

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...