kirkra Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Hva synes dere at lillebroren til Trym skal hete??
prebs Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Erik Eirik Birk Bård Balder Ola Olav Lars Tore Odin Noe i den stilen...Trym er et koselig navn forresten
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Styrk... vet om en liten gutt som heter d.. kjempeskjønn! synes også de er lile sterke navn... Eskil passer også syns jeg... men vi er jo så forskjellige:-)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Trym er veldig fint! Navn jeg synes passer til: Amund Ask Balder Brage Emrik Erlend/Erland Eskil Heine Odin Noen som falt i smak?
prysseluskan Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Trym og Tallak Trym og Torjus Trym og Esten Trym og Aslak Trym og Njål
...Misa Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Brage .. eller Storm, kanskje? Forøvrig mange fine navneforslag her!
Vannmann35 Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Trym og Egil Trym og Eskil Trym og Sivert Trym og Håvard Trym og Thor Trym og Terje Trym og Tage Trym og Aslak Trym og Aksel
Bianca83 Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 Fetter'n til mannen min heter Trym og han har en lillebor som heter Vegard
Vrimle Skrevet 10. juli 2007 #15 Skrevet 10. juli 2007 Trym og Odin Trym og Styrk Trym og Storm Trym og Loke Trym og Imre Trym og Steinar Trym og Ask Trym og Aksel Trym og Asgaut Trym og Birk Trym og Bendik Trym og Emrik Trym og Falk(e) Trym og Ravn Trym og Tord Trym og Johan Trym og Aslak Trym og Birger Trym og Sigurd Trym og Edgar Trym og Viljar Trym og Eike Lykke til med navnevalg, Trym er et kjempebra navn forresten!
kirkra Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 11. juli 2007 veldig mange fine forslag...nå gjelder det bare å bestemme seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå