Attekattenoa Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Vurderer Teutonia og Brio, men glad for å høre hva slags erfaringer dere andre har med barnehagevogner til barna deres.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 jepp! det må bli simo champion eller 123 (flode veit jheg ikke om...)
Bellanotte Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Var å prøvekjørte teutonia timmy på babyshop som skulle være "barnehagens favoritt" men syntes ikke noe særlig om den. Bortsett fra full liggestilling da. Brio zenit og nova er bra vogner. Og simo 100 eller 123 er bra vogner. Har selv en Brio Race, men den har ikke full liggestilling. Så jeg bruker Brio kombi som sovevogn i barnehagen.
Solskinnsdag Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Jeg jobber i barnehage selv, og jeg og flesteparten av de jeg har jobbet sammen med, mener at en Simo kombivogn, eller en lignende er den aller beste som sovevogn i barnehagen. De er store og gode og romslige for en liten tass som skal sove godt. Synest oppriktig synd på de søte små som har en stusselig liten trehjuling med en diger voksipose oppi, stakkars, de ligger jo helt stivt og knøvlete oppi der. Nei, en stor og god vogn anbefaler jeg! :-)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 jeg jobber i barnehage også og anbefaler simo kombi, de er store og romslige og god plass til voksipose, de fleste barna kan bruke de å sove i ganske lenge før de blir for lange/ store for de. De er jo til 4 år men når barna begynner å bli 2 1/2-3 år så begyner de å bli for lange i å sove i de.
prøvekluten+3små Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 til barnehagesovevogn hadde jeg villet investert i en småsliten simo på finn jeg;o) hefter jo ikke om den ser litt sliten ut om det er det eneste du ska bruke den til..egentli ikke så fan av simo jeg,men i barnehagen (jobb)ser jeg at de unga som sover lengst,det er de i stooore smovogner;o)
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Har en Emmaljunja Duo, og den har fått mye skryt av de i barnehagen at den er god å sove i og at den er veldig god å kjøre i også dersom de skal på tur. Jenta mi sover like godt over alt da, så vet ikke om det bare er vogna sin fortjeneste... ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Slenger meg på simo champion eller 123. Den har 104 cm liggelengde, så varer LENGE og er mye lenger enn kombivognene. Den er også rikelig bred nok til en god pose, selv om den er noe smalere enn kombien. Så er den litt mindre, så tar mindre plass å lagre. Og den er stabiil og god. Har også jobbet i bhg, og vil virkelig anbefale denne!! Bruker å ligge noen brukte på finn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå