Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Har plutselig oppdaget dette navnet! Nanna var Balders hustru i norrøn mytologi. Trenger noen synspunkter fra dere... Flere som synes det er et vaskkert navn?
Leirha Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Det var et søtt navn, men det høres jo mest ut som et kosenavn/kallenavn.
prøvekluten+3små Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 for min del oser det hund av dette navnet:o)men er fordi jeg veit av to hunder med dette navnet da:o) samma som at sønnen min lucas blir assosiert med hesten i emil i lønneberget - greit om man ikke gjør det samma selv;o)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Jepp- syntes og at det hørtes ut som et kjælenavn først, men så er det altså norrønt. Ikke så mange som heter det heller! =) Passer jo inn i trenden med korte navn med a-ending, uten at det er oppbrukt som Emma, Thea, Leah... Blir mer og mer stemt for å bruke det på nurket mitt. HI
Sabina og gjengen Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Jeg jobba sammen med ei som het Nana, men uttales Nanna. Synes det var tøft jeg;) Men ville skrevet det med en N pga kan lett bli sammenlignet med engelske Nanny o.l
Vannmann35 Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Synes det er et koselig navn! For meg er det ikke uvant da min mor hadde ei venninne som het det:-)
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Minner for mye om et kallenavn for meg......
bellylove Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Betyr ofte bestemor paa amerikansk.... Har ogsaa noen japanske venner som sier det vistnok er et poppis navn i Japan for tiden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå