Gå til innhold

Noen som er gravide her hvor det ikke var planlagt ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er saa redd vi er gravide igjen....

 

Gaar paa pillen, men har ikke faatt mensen denne gang. Har oemme bryster og vondt i lysken....

 

Tok en negativ test i forigars, men det var kanskje litt tidlig uansett.

 

Blir litt stresset paa tanken da vi allerede har to smaa barn, en paa to og en paa ett.

 

Andre i samme situasjon ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gravid og vi hadde egentlig blitt enig om at vi var fornøyd med de 2 guttene vi har. Et lite uhell, men vi får ta i mot det vi får:-) Håper bare alt går bra.

Vi får bare innstille oss på å få en baby til, er jo kjekt også da.

 

Lykke til enten det blir det ene eller det andre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Vi hadde tenkt å bli gravide om et par - tre år pga samboeren har 5 år igjen av studiet sitt. Har akkurat kjøpt leilighet med 2 soverom, og jeg har en datter på 9 år fra før. Siden vi bor i Oslo så har vi ikke råd til større leilighet før han er ferdig utdannet. Så babyen må bo på vårt rom i 4 år...Ikke akkurat ideelt, men men... Vi har hatt våre runder og har faktisk vurdert abort, men vi har bestemt oss for å beholde det nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt aa hoere vi ikke er de eneste.

 

Er jo ikke sikkert dette her, men hvis det skulle vise seg aa vaere slik saa kan det vaere godt aa kunne faa ut litt frustrasjon her inne.

 

Kan vel trygt si at gubben ikke kommer til aa bli overlykkelig, men aa fjerne det vil ikke vaere aktuelt.

 

Vi oensker oss et barn nr. 3, bare ikke naa.... Kan ikke fjerne det fordi det passer bedre om et aars tid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at vi ble gravid var aldeles ikke planlagt.

Vi ble veldig overrasket, men abort var og er alldeles ikke et alternativ.

Vi ble sjokket, men også veldig glade da det fikk roest seg litt og nå er den lille mer en veldig ønsket.

Det er bare det at det passer så dårlig til livssituasjonen vår nå.

Jeg har en sønn på 10 år, så sett i forhold til det var det jammen på tide ;)

Men saken er at vi akkurat har flyttet til denne byen, jeg har akkurta begynt i ny jobb, det har han og.

Han skal begynne å studere til høsten uten lån og stipend (pga oppbrukt sjanse)

Vi har akkurat kjøpt leilighet med plass til oss 3, og liten bil.

Jeg jobber på senter noe som gjør at jeg jobber mye til 8, og vi sliter med 10åringen hva vi skal gjøre med han mht til jobbing, da sambo også må jobbe etter "skolen" for å få ting til å gå rundt.

I tillegg så har jeg fått en FANTASTISK mulighet, har blitt forfremet til en stilling hvor det kreves at jeg må reise mye.

Tror ikke jeg får den allikevell nå som jeg er gravid, men jeg har ikke sagt noe enda.

piuh... det var mye.

Men vi prøver så godt vi kan å legge alt tiøl rette, så dette går nok bra :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.planlagt og planlagt. Vi har ikke brukt prevensjon på flere mnd, og håpet jo på å bli gravide.. Men når testen var positiv og det går opp for meg at 1 er smo ingen og 2 er som ti..huset står på bygge-på-status ja da er det ikke fullt så planlagt. Men glade..det er vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke planlagt her..ble gravid 7 mndr før vi skulle begynne å prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

Har akkurat funnet ut av vi skal ha en til! ikke planlagt....

har fylt 39 år, så det var vel egentlig veldig greit og gi seg nå.. Har fem barn fra før, han minste er bare 9 mnd....

huff huff, men klarer vel det her også hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...