Gå til innhold

Blødninger og smerter i magen.


Cathriinee

Anbefalte innlegg

Er i uke 10+1 nå og har hatt blødninger i noen dager nå( og smerter i nedre del av magen.

Var på legevakta i går og fikk UL for å se om at alt var i orden.

Alt så helt bra ut, og fikk se at fosteret var der.

Har fortsatt smerter og blør en del enda.

Noen av dere andre der ute som har opplevd det samme?

Vil ikke gå og bekymre meg.

Mvh Cath

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke oplevd dette. Men ville uansett tatt kontakt med fastlegen på mandag, bare i tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal gjøre det.

Føler meg ellers i topp form, og går rundt og håper på at alt er bra.

Har vært litt stress og barnepass før bryllup her. Så kan jo kanskje også være noe.

Men, skal ta kontakt med fastlegen eller jordmor i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Har opplevd akkurat det samme som deg.. var hos legen på onsdag og han mente jeg hadde hatt en spontanabort, kom til ultralyd på torsdag. Hun så ikke noe galt, men så heller ikke noe hjertelyd, Skal derfor tilbake på torsdag. Virket også som hun reagerte litt på at legen sa at det var det.

Men det jeg skulle si =) var at du trenger ikke kontakte legen din igjen nå for det har du jo allerede gjort. Du kan bare ringe sykehuset du var på og fortelle hvordan det er. Da setter de opp time til deg med en gang,

Følte selv at de var mye mer hjelpsomme der. Så ønsker deg lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! på besøk fra 2 trimester, jeg ville bare si at jeg har hatt blødninger fra jeg var 8 uker (starten av mai) fikk påvist blodansamling i livmor og har blødd til nå, i det siste har det vært brunt og nå er det lysebrun utflod. Jeg hadde ikke smerter, fikk UL da jeg begynte å blø pga jeg nettopp hadde hatt en MA, alt var bra med fosteret. Jeg er nå 17+3, ble flyttet frem 1 uke så jeg var vel egentlig nesten 9 uker da det startet.

 

LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Smertene har begynt og gi seg nå..

Men, blør en god del enda..

Litt slim også..

Er jo selvfølgelig redd.. Og vil at det skal gå bra. Men, skal ta kontakt med sykehuset i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...