Gå til innhold

Kjeder meg dønn her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som også gjør det..Vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Veldig lyst å gå og legge meg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen
Skrevet

Ja, jeg kjeder meg. Er alene hjemme. Datteren er hos pappaen på ferie, og samboeren er i London på guttetur, og ute regner det...huff, bra man har tv og internett hehe...

Skrevet

Ja, kjeder meg så jeg går på veggen snart!

Sønnen min dro idag til danmark med faren, samboeren min er på jobb.

Inegn som har tid til besøk (ikke at jeg egentlig orker det heller).

Attpå til så bor vi for øyeblikket hos min mor hvor det er fint lite å gjør.

Men flytter inn i nye leilighet på fredag da, så regner med at ting tar seg litt opp da.

Har egentlig bare lyst å legge meg, går jo bare rundt og er kvalm i min egen verden uansett. *klage* hehe

Skrevet

Har både sambo og gutten er hjemme, så er ikke alene, men kjeder meg for det...hehe...

Ikke akkurat været ut til å gå tur eller noe nei...

Skal snart spise da, men vet ikke om jeg klarer å holde noe nede...Tok nettopp søpla...Trodde jeg skulle spy ut over hele her...hehe...

Hvordan er formen deres da??

Skrevet

Joo, den er vell ok, hvis å vær kvalm kan kalles det, men spyr i det minste ikke.

har spist en pakke med kjekks idag, det eneste jeg får ned uten å brekke meg.

Men føler meg så innmari fjærn for tiden, spesiellt nå da jeg er helt alene.

Blir liksom så lett nedfor.

Skrevet

kjeder meg også..... :)

har en sønn på 10 som er ute og leker, men er selv så trøtt, så trøtt:)

5 uker i dag :)

Skrevet

Kjeks...Blæææ..hehe

Sønnen min kom og skulle så og si trøkke ned en Tom & Jerry kjeks i munnen min...Æsj, og fysj, for en lukt...Stakkars gutten, ville bra hjelpe...hehe

hmmm, skjønner hva du mener...Gruer meg til å gå på jobb i morgen...Har akkurat startet i ny jobb (på mandag som var) og dette er en butikk med få ansatte...Så det å stå alene gleder jeg meg ikke til...Og alle de luktene folk har med seg...Ååå fysj...Blir kvalm bra jeg tenker på det...

Men åååå som jeg gleder meg til å kjenne baby i magen sparke og få se h*n på UL...

Ikke nok med det, på mandag skal jeg ringe legen og høre om hCG har steget...Den skal da ha steget det dobbelte av det jeg fikk fra prøven på mandag, som var på 6000... Spent...

Skrevet

kjeder meg jeg og..

har sambo, datteren hans her og broren min på besøk fra vestlandet... MEN kjeder meg fordet om!

Det regner ute så orker ikje ut heller.. er kvalm stort sett hele dagen nå... men det er jo positivt da! ;)

Skrevet

Egentlig det eneste håpet man har når man er gravid...

Godt vi har BIM da...haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...