Tusseline Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Heisann! Vet ikke om det er så mange som husker meg her inne nå, men ville bare fortelle at vi endelig har fått ei lita tulle. Var 2600 og 46 cm ved fødselen og er nå blitt 6 uker gammel. Vi er kjempestolte foreldre! Håper alle sammen her inne også snart kan skrive et slikt innlegg. Det er en helt utrolig følelse at vi endelig har lyktes etter over 3 års slit.., vet mange har prøvd lengre her inne og jeg håper for all del dere kan slippe jubelen løs snart. Ønsker dere alle masse lykke til videre, jeg krysser det som kan krysses for at dere vil lykkes! Masse klemmer fra
Tusseline Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2007 Oooops, mente jeg nå skrev innlegget mitt på ass befruktning, og skulle skrive her etterpå, men jeg gjorde visst motsatt uten å tenke over det. Dere er jo gravide, så dere vil jeg ønske masse lykke til videre i svangerskapet:-) Uff, litt sløv om dagen, får skylde på ammetåke... hehe Lykke til jenter! Klemmer fra
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Gratulerer så mye med lille tulla :-) Skjønner godt at dere er stolte! Håper dere får en strålende sommer med det nye familiemedlemmet :-)
susse Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer så mye!!!! Kos deg masse med prinsessen i sommer Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå