Gå til innhold

Hva med easywalker? sky eller classic?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, hadde ikke lest så mange nnlegg før jeg spurte, så har fått en del svar nå. Det blir definitivt sky.

Eneste jeg lurer på er om den passer til høye mennesker? Tenker ikke da bare på styret, men også om bagen er lavt nede??

Dere som har EW, kjøpte dere isåfall den fleeceposen og da, og hvor lenge passer den? Hvor lange er bagen?

Når barnet sitter i sportsdelen å kan det kun sitte vendt fra deg ikke sant?

forskjellen på sky og classic er at classic har helt låst framhjul. på sky kan du velge. personlig har jeg forsøkt å feste forhjulet på min sky en gang, synes det er topp å trille med "ulåst" forhjul. classic kan heller ikke legge rygg helt ned noe sky kan.

ellers er jeg 170 og mannen min 195 cm .styret reguleres enkelt, værtfall på sky.

har ikke fleeceposen., men i vinter brukte jeg faktisk voksi aktiv i den. altså den største voksiposen. passet perfekt!

vet ingenting om bagen. personlig synes jeg TFK er mye finere med bag på enn EW.

synes det er negativt at barnet sitter fra meg i sportsdelen. og ikke ha mulighet til å velge når sola skinner rett på barnet. kalesjen er høy og kan ikke dras langt ned. og å trille en 3hjuling etter seg er slitsomt! prøv ut vogna før du kjøper den. jeg er veldig glad i min, spes fordi den er liten og lett å ha med seg i bil og på tur! stor god plass i sportsdelen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...