Gå til innhold

Fytti katta!


Labambie

Anbefalte innlegg

Sånn siden det er søndag (den kjedeligste dagen i hele uka) så tenkte jeg at jeg skulle surfe litt på youtube. Og søkte på childbirth.

Så det er det jeg skal igjennom?? Det er jo bare så fjernt! Og ikke minst,det ser jo helt forferdelig vondt ut! Man blir jo omtrent vrengt der nede jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

wæææ... neeei!! Fødsel er nok ikke like romantisk som man skulle tro.. Hehe- men jeg får nok se mer enn nok i høst når jeg skal være utplassert på føden.. Og kanskje ta imot et lite barn selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY F..... så på childbirth på youtube så en dame som ble klippet opp, så så j..., vondt ut :S sorry ordbruken her men det er så så ufattelig vondt at jeg gruer meg til å føde nå, skal ha tvillinger så må vel presse ut to ikke bare en :s

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Vel, det er ikke akkurat deilig å føde, men jeg kan si at det å bli klippet det kjente jeg ingenting av da jeg ble klippet under min fødsel. Jeg hørte det, men kjente det ikke hehe... Uff, det høres groteskt ut, men de klipper deg i en ri hvis de klipper og da kjenner man det ikke... Men jeg tror de har gått bort fra klipping nå. Tror bare de klipper ved helt spesielle anledninger.

 

Den dagen jeg fødte datteren min er den beste, samtidig som det er den verste dagen i mitt liv. Det er et helvete å føde, men det er så utrolig fantastisk å få den lille babyen i armene dine for første gang, så alt i alt så gleder jeg meg til å gjøre det igjen (.....tror jeg, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat en god følelse å måtte presse ut et hode men resten går som en lek...

 

Dere må huske at ikke alle får en vond fødsel, litt vondt ja...Og ikke alle må klippes eller som revner...=o)

 

Men den smerten som gjennom glemmes fort...=o)

 

Gravid jente:

 

Etter det jeg har hørt Så går nr to som en lek gjennom etter første mann..Ikke noe å grue seg til=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

BabyCakes, så rart at du syns det å presse ut hodet var verst. Jeg syns alt før pressriene var grusomt, men når pressriene begynte så gikk det som en lek, hehe.. der ser man, alle opplever det forskjellig...

 

Fikk du smertelindring? I tilfelle hva?

 

Jeg hadde så rask fødsel at de "glemte" å gi meg noe. Så kanskje derfor det var så vondt i begynnelsen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. oki...håper det stemmer, men ihvertfall veldig leneg igjen.... Er så redd for å Sa :s har du fått mage babycakes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenchen(?):

 

Haha...Fikk epidural og lyst gass...ehehehe...

 

Men ja de var vondt de og...Men som jeg sa, så er ikke alle som kjenner de første takene før man føder...=o)

 

hehe...Men kan jo si at jeg husker ikke så mye, menkan si at jeg synes det var vondt den vente tiden mellom lystgassen og epi...hehe..Hadde glemt det jeg..tror jeg...*knis*..Men gjør det jo igjen så kan ikke ha vært sååå ille...hehehe...

 

Gravid Jente:

Eeeh..Vet ikke om det er magen min eller om det er gravid mage...Men den har blitt litt hardere ja...hehe...

 

Så nei, tror ikke det...Bare ønsker det...

 

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvor heldig man er med jormor.

Fødselen til min sønn var rent turtur:o Jeg ville dø enn fortsatte med en time til.Fikk noe lyst gass, som gjorde meg så beruset at jeg kastet opp vær gang jeg hørte min egen stemme, ja helt j....

Fødsel til min datter var noe helt annet:)

Jeg var heldig med jormor og ellers naturen. Kom jo på føden med 7 cm åpning uten smerter, men hun var flink allikevel. Hun tømte meg, bestilte full dose med epidural og var så hyggelig under hele prossesen:) Det var en fantastisk fødsel;)

Etter det er obtimistisk, skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv sotte å sett på det i ettermiddag..

Såg ei dame så fødte en jente som døde ikje lenge etter fødselen.. det var foferdelig å se på... *rant en tåre og 2*

 

Er nok vondt og føde, men tror og smerten forsvinner rett etter fødselen når du har nurket liggende på magen!

;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at ingen fødsler er like...

Men kan fortelle at jeg synes det ikke var så veldig vondt, selvførgelig gjør det vondt, men da pressriene begynnte husker jeg at jeg tenkte; Skal det ikke gjøre vondere først...

 

Men jeg hadde det ikke gondt etterpå, skulle gjerne ønske at de hadde klippt meg. Fikk nemelig toatalruptur grad 3, vi si at jeg revna helt, lukkemuskelen i rompa og alt... Så det var værre for meg etterpå.

Det blir kanskje keisersnitt denne gangen. Ikke pga fødselen, men det ettrepå...

 

Husk at alle opplever det forskjellig. Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...