Leirha Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Hva liker dere best? Dette er di eneste guttenavnene vi er enige om. Prøvde meg på Silas og Heike, eventuelt heine, men med et sjokkert blikk til svar... jaja.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Helt klart Mathias! har en gutt som heter det, og har ikke angret et sekund!
Frk. Lykke Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Så gøy at vi har samme navn på lista vår. Vi har i tillegg : Martinius(etter min far) og Matheo. Men julian og Mathias er også nydelige navn. Kan ikke hjelpe deg da jeg er i tvil selv.
Leirha Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2007 off, ja, ikke lett dette her med navn. Jentenavn har vi klart, men er bombesikker på gutt. Så vi får se. Får prøve og ikke dra inn flere navn nå da
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Vi har lurt på om prinsen vår skal hete Julian Matheo. Førstemann heter Mathias, så jeg liker begge navnene godt
prøvekluten+3små Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 julian er det peneste:o)hadde jeg selv skullet vurdert om ikke ungene til tre venninner allerede hadde hett det;o)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Jeg vurderte Julian til sønnen min, men det ble Mathias som er verdens fineste navn;) he he
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Julian er definitivt det værste guttenavnet jeg vet......utrolig feminint! Mathias derimot synes jeg er veldig fint:):)
Vrimle Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 Julian liker jeg ikke, synes det er feminint. Mathias synes jeg er helt greit, men alt for mye brukt for tida. Synd mannen din ikke liker Silas og Heike/Heine, for de synes jeg er kjempefine:) Men jeg ville altså valgt Mathias og jeg skulle velge mellom det og Julian..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #15 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har tenkt litt på Mathias og Julian hvis jeg får gutt. Synes de er flotte navn begge to! Men hvem av disse, det vet jeg ikke :-)
twingirl Skrevet 11. juli 2007 #16 Skrevet 11. juli 2007 Hvorfor ikke begge? Julian Mathias? Synes det var kjempefint jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå