skimre Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 noen som vet hvor jeg kan få tak i det?? mamma har et ute møbel sett fra jeg var liten, og det er så fint!!! men jeg finner ikke tilsvarende noe sted!! noen med bra tips til meg?
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Jysk... ett bord og to stoler... fåes i fargene: lime, rosa og blått.. kjempe stilig! )
skimre Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2007 har sett flere steder med stoler + bord, men jeg leter etter krakk+ bord;o)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Toys R Us har 2 stoler+bord+parasoll i Ole Brumm serien;)
yasmina Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Baade jysk, skeidar og bohus har iallefall hatt utemobler for barn tidligere. kan nok ogsaa faa paa hagesenter ol som selger vanlige utemoebler.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 benk med bord liksom, slik i tre? ) har ett slikt på Jysk og..
RajaPia Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Maxbo har i allefall typen "rasteplass" - bord/krakk, om du skjønner hva jeg mener , i barnestørrelse. Sikkert noe byggvarehusene ellers har også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå