Gå til innhold

Ellie, Expat, MorLitago og Diadora...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si at dere er noen helskjønne damer! Utrolig mye støtte å få av dere.. tusen, tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen årsak. Håper bare vi finner noe som funker permanent. :-)

Skrevet

håper jeg også :) Om ikke annet så orker jeg noen uker til, og så er det stopp.. da blir det kun mme her i gården.. men holder på så lenge jeg klarer.

Skrevet

Ja du får ta og kjenne litt på det selv. Det er kjempefint at du orker en stund i hvertfall. Håper bare at det løser seg for deg.

Skrevet

veeeeel.. skal ærlig innrømme at jeg har trappet ned. Nå sover jeg 4 timer sammenhengende om natten (dvs at jeg pumper meg 2 ganger om natten) og hver 3. time på dagen.

Er ikke noe vits for meg å pumpe mer. får ut samme mengde, og det økte jo aldri.. så nå har det blitt sånn da.

Skrevet

Søvn må du jo ha. Klarer du ikke øke uten å pumpe så ofte på natten så er det kanskje like så greit å trappe ned ja. Babyen får alikavell gode antistoffer selv om mengden mm blir mindre. Det blir mer konsentrert når mengden melk går ned.

Skrevet

Altså, greie er jo at det aldri økte uansett. hadde det økt, så hadde jeg fortsatt, men jeg gidder ikke å slite meg ut til ingen nytte.. så etter en iherdig innsats i flere uker, så orker jeg ikke mer når jeg ikke ser noen resultater av det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...