Hiv o'hoi Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Jeg vil bare si at dere er noen helskjønne damer! Utrolig mye støtte å få av dere.. tusen, tusen takk
Labbetøs Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Ingen årsak. Håper bare vi finner noe som funker permanent. :-)
Hiv o'hoi Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 håper jeg også Om ikke annet så orker jeg noen uker til, og så er det stopp.. da blir det kun mme her i gården.. men holder på så lenge jeg klarer.
Labbetøs Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Ja du får ta og kjenne litt på det selv. Det er kjempefint at du orker en stund i hvertfall. Håper bare at det løser seg for deg.
Hiv o'hoi Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2007 veeeeel.. skal ærlig innrømme at jeg har trappet ned. Nå sover jeg 4 timer sammenhengende om natten (dvs at jeg pumper meg 2 ganger om natten) og hver 3. time på dagen. Er ikke noe vits for meg å pumpe mer. får ut samme mengde, og det økte jo aldri.. så nå har det blitt sånn da.
Labbetøs Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Søvn må du jo ha. Klarer du ikke øke uten å pumpe så ofte på natten så er det kanskje like så greit å trappe ned ja. Babyen får alikavell gode antistoffer selv om mengden mm blir mindre. Det blir mer konsentrert når mengden melk går ned.
Hiv o'hoi Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2007 Altså, greie er jo at det aldri økte uansett. hadde det økt, så hadde jeg fortsatt, men jeg gidder ikke å slite meg ut til ingen nytte.. så etter en iherdig innsats i flere uker, så orker jeg ikke mer når jeg ikke ser noen resultater av det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå