MammaTilToSjarmører+Spire Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Vi klarte det på første forsøk ! Har termin 15 mars så dersom lille spiren min blir værende er jeg snart 3 barns mamma ... Minstegutten er 6 mnd på tirsdag, ville veldig ha de to siste tett og er kjempegla for at det klaffet med en gang
Milletrille Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 oh my oh my Gratulerer så mye! Godt det var planlagt da, jeg er nemlig ikke klar for det samme he he
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer så mye!!! Jeg har 17 mnd mellom mine to og det går kjempefint )
Nesly Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer! Ble nesten litt misunnelig nå. Hehe.. Vi har også bestemt å prøvepå 2 tette. Fikk min 28. Januar, kommer antagelig til å prøve på nestemann til høsten. Håper du får et fint svangerskap!
Guri-mamma Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Gratulerer med svangerskapet:-) Krysser fingrene for at du holder deg frisk og i god form!!
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Så heldig du er!! Skikkelig klar for en til jeg også, men må vente.. må nesten jobbe 6 mnd først. Så jeg får fult neste gang jeg går hjemme.. Skal prøve på neste nærmere neste sommer.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Skulle jo selvfølgelig stå gratulerer også da!! =) Håper du får et fint svangerskap!! =)
MammaTilToSjarmører+Spire Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2007 Tusen takk for gratulasjonene Er veldig spennende dette her !!! Skal nyte å være gravid denne gangen som blir siste gang jeg går gravid. Gleder meg masse til å kjenne de første bevegelsene og ikke minst til ultralyden når den tid kommer
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 Gratulerer :-) synes du er heldig,savner å være gravid.. Spenningen før fødselen og fødselen i seg selv... gleder meg til neste gang:) lykke til og kos deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå