Gå til innhold

Veier over 90 kg - og prøver på nr 2 - ikke lett


Mamma til 2 søte jenter

Anbefalte innlegg

Jeg har fått beskjed om å gå ned ca 6 kg, men problemet mitt er at jeg ikke har noe motivasjon. Jeg går på en spesiell diett - og pga det kan jeg ikke gå på slankekurer som alle andre - slik som Grete Rohde, Fedon Lindberg - osv., osv. Jeg må ha hjelp av helsepersonell - men problemet er bare det at jeg føler jeg ikke får noen oppbacking - som jeg sikkert hadde fått hvis jeg hadde vært med på slankekurs. Selv om gevinsten sannsynligvis blir at jeg blir gravid - så har jeg mistet helt gnisten for å gå ned i vekt - og samtidig blir frustrasjonen større og større for hver måned. Føler at 2 uker i måneden er jeg ordentlig deprimert pga dette - og at det ble verre i vår. Jeg har kun fortalt om dette til en venninne - mannen min vet ikke noe om dette at jeg føler meg deprimert - men håpentligvis har han merket det.

 

Heldigvis går det ikke utover sexlivet nå -for det blomstrer pt. :)

 

Nå har jeg bestilt time hos fastlegen neste mandag - og håper å få noe hjelp. Håper da å få lettet trykket litt og få hjelp til å få formidlet videre hjelp. DET trenger jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg......det er ikke lett. Er selv deppa om dagen trodde det var over men nei. Men her er det andre grunner men allikavel er ikke morsomt å gå deppa samme hvilken årsak det er. Jeg aner ikke hvorfor jeg føler meg så nedfor jeg. Har samboern, barn og en til på vei...burde være lykkelig.....men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Meld deg inn i vektklubb.no. Heilt supert. Har vore medlem i to veker og har gått ned ca eit kilo. Er kjempefornøgd med det, sidan eg har veeeeeldig vanskelig for å gå ned i vekt pga medisinbruk o.l.

 

Her kan du skrive inn i dagbok det du et gjennom din personlege diett (som eg forstod du måtte følge) Samtidig er det medlemsforum der vi støttar og backar kvarandre, og det hjelper veldig på motivasjonen. Ellers får du gjennom medlemsskapet masse gode råd om trening og kosthold, pluss oppfølging spesielt tilpassa deg :-)

 

Ser fram til å møte deg der inne ;-)

Eg har meldt meg inn for 6mnd og det kostar 449,-

 

Uansett, lykke til. Desse ekstra kiloa voldar ein mykje bekymring, og kan føre til mykje begrensningar sosialt for enkelte. Eg føler for første gang at eg verkeleg er i godt driv, sjølv om det ikkje går så fort:-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...