Gå til innhold

Se på DE magene!!


Gjest Lenchen J98, J08

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen

Dette er en amerikansk gravid-side, der man kan gå inn uke for uke og lese om og se bilder av forsteret. Men de har også bilder av kvinner som er gravide i den uken. Og de er jo gedigne!!! Hjelpe meg, jeg er i uke 10, og kan knapt se en liten opphovning nederst i magen, men disse damene ser jo ut som de skal føde i dag... Trykk på reload knappen, så kommer det flere bilder... Er dere sååå store dere andre ??

 

http://pregnancy.baby-gaga.com/calendar/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lenchen

Vel, alle var ikke like ille da når jeg fikk sett litt... Men noen av de så ut som om de var i syvende måned eller noe.. Må være det amerikanske kostholdet, hehe... Tror jeg må passe meg når jeg drar dit om en uke :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på de i uke 6... Hehe... Mer mage en gravidmage...Men det har jo jeg også da...hihi...

 

Nå skal jeg titte på de i uke 10-12...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke mage med førstemann før i uke 14 eller så.....og denne gang har jeg mage i uke 10.....jeg ser skikkelig gravid ut...ser ut som jeg er 5.måned.....de sier at magen kommer fortere med 2.mann og det stemmer med meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Jeg venter nr 2, men har ikke fått noe særlig synlig mage enda. Er i uke 10. Jeg kan kjenne magen når jeg tar på den, men den synes ikke slik som disse andre... Men men, vi er jo alle forskjellige. Jeg syns bare noen av dem var så vannvittig store til bare å være i uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, de var store, så på de i uke 17 jeg for jeg er 17+3, har mage jeg også men det meste vil jeg tro er den vanlige magen min......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahahaha, det der var jo bare hysterisk da..

Jeg er 13 uker på vei, helt vanlig, og det er ikke mulig å se NOE på meg, mens disse damene ser jo ut som de er mer enn 7 mndr på vei, når de er 13 uker... Jeeez, å jeg er redd for å legge på meg.. muuuhahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi :-) Dette var faktisk en veldig morsom side! For aldri i verden om de magene paa damene som var 5 - 6 uker paa vei skyldes graviditet! :-) Komisk at de fremstiller det slik...

 

Jeg fikk ikke mage (bitte liten) foer jeg var 15 uker paa vei foerste gang. Men naa med nummer to er jeg forberedt paa at den kommer foer. Foreloebig er ingen ting synlig, er jo bare i 5 uker paa vei.

 

Gleder meg igrunn til aa faa litt mage, saa det gjoer meg ingen ting om den kommer litt foer denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...