Gå til innhold

Noen som har levert søknad om foreldrepenger til nav ennå?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle gå å hente dette skjemaet imorgen jeg, og fylle det ut og levere det i løpet av uken eller noe.. Skal jo på ferie etterpå og i førsten av august skjer det så mye her hjemme..

Er det veldig tidlig å levere denne søknaden nå eller?

Flere som har gjort det?

Fortsetter under...

Jeg har begynt å fylle den ut, men så ble det så mye feil så skal skrive ut en ny en i dag. Skal innom lønningskontoret på jobben min på onsdagen, slik at de kan fylle ut lønn og skatteopplysnings skjemaet. Så regner kanskje med å få levert skjemaene i løpet av uken som kommer....greit å få det unnagjort før ferien. tror ikke jeg gidder å gjøre så mye annet enn å stelle hjemme den siste mnd så......

Sendte inn skjema for ca 2 uker siden, men fikk det i retur fra NAV da det var for tidlig å søke. Har termin 19. sept. og de vil ikke ha skjema før 2 mnd før termin. Litt firkantet, men sånn er det.

Så, jeg venter et par uker før jeg prøver igjen.

Nina :)

Jeg sendte mitt i midten av Juni. Fikk beskjed på savngerskapskurs at det var bare å sende inn når det var klart.

De har lang behandlingstid nå som det er ferie tid.

Annonse

har termin 22 sep, og leverte inn for en uke siden ca. Dro inn på NAV-kontoret og fikk litt hjelp til å fylle ut, skjemaet var jo en smule merkelig, og det ble ekstra komplisert pga samboer er selvstendig og jeg bare jobbet deltid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...