Gå til innhold

Hvordan står det til med dere?


vimsa .-) på overtid

Anbefalte innlegg

jeg nyyyter å være på vei igjen... Har litt vondter i magen, og er litt kvalm og sliten, men ellers syns jeg dette går veldig greit!

Gleder meg sånn til februar!!! Har fortalt det til de fleste allerede jeg... er så innmari koselig å dele sånne gode nyheter.

Og dere? går det bra? mange her med termin medio februar? (jeg har 18 februar)

 

tvi tvi til dere alle!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

 

Har det bra jeg... Har begynt å få kvalmen tilbake, og det er ikke gøy...

 

Men ellers så har jeg det bra...

 

Sønnen min har skjønt jeg har baby i magen og sier det til alle som spør han..hehe..Blir spennende å hør i barnehagen på mandag om han har "sladret"... er jo bare litt over 6 uker...hehe...

 

Har tremin et sted mellom 1-6 mars...Er litt usikker...Ustabil syklus...

 

Lykke til til deg også=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit, men kvalmen er kommet snikende tilbake..men det er bare greit. trøtt hele dagen...

 

Har termin 16 februar.. etter mens beregninga da jeg var på UL for litt over en uke siden sa de at en ikje fikk vite sikkert før uke 16 - 18 når terminen er.. for da er fosteret stort nok..

vet ikje mer enn de sa jeg så...

 

Lykke til jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

jeg er så fryktelig trøtt jeg. og puster som om jeg skulle ha sprunget maraton bare jeg går opp noen trappetrinn og litt uggen til tider. Før var jeg kvalm for jeg ikke hadde spist på en stund mens nå blir jeg kvalm etter jeg har spist... Jeg blir lett irritert også... men man har vel ekstra mye hormoner etter som jeg har 2 der inni. (har jeg iallefall hørt...) Men vet dere hva: jeg nyter hvert sekund med irritasjon og kvalme og sløvhet for jeg vet jeg får utrolig mye ut av dette om noen måneder!!! og tror nok jeg tenker litt sånn pga tidligere ma og tilsammen tok det to år før det skjedde!!

håper på keisersnitt rundt uke 37/38. Dette blir bare mer og mer spennende! håper alt går veldig bra med oss alle her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Jeg er gravid for første gang,og storkoser meg.

Har absolutt ingen kvalme, smerte eller tretthet. Så det er jo kjempe greit, selv om det da blir litt uvirkelig...

Gleder meg veldig til å fortelle det til folk, men jeg venter litt til.

Jeg har termin 9. februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Står bra til her også! :-)

 

Er litt småkvalm, særlig når jeg er kjei og trøtt og det går for lenge mellom hver gang jeg spiser!

 

Er akkurat 7 uker i dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...