Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 NOe nytt?? Har så vondt av deg. Synes det er så trist dette som har skjedd
tjorven 1 Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 leste innlegget ditt på 3. trimester.... huff tøffe dager for deg. Svarer deg heller her inne da 3. trimester er mere aktivt og innleggende forvinner fort bakover. Tenker på deg og jesper! Kryss fingrene for at dette går så bra som det kan....Man får i alleflall oppfølging på riksen og det er bra selv om dagene går uendelig sakte i en slik situasjon... Ønsker deg masse lykke til og trenger du å tømme deg for frustrasjoner og kjipe følelser så er vi her for å ta i mot!! KLEM fra Tjorven
Steinbukk77 Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Kjære Gøril. Jeg blir tom for ord. Jeg gråt da jeg leste innlegget ditt på 3. trimester. Skulle ønske jeg kunne komme å gi deg en klem. Livet er noen ganger så urettferdig, at man ikke skulle tro det gikk an. Og som tjorven sier, øs ut av deg det du tenker. Vi skal støtte og trøste så godt vi kan. Mange klemmer fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå