Gå til innhold

Hei.....fra en førstegangs.......

tina_mor

Anbefalte innlegg

Hei, jeg heter Tina , er 38 og førstegangs.

Venter ei lita tulla i midten av august.

Har vært innom sidene her og tittet litt. Så utrolig mange fine innlegg av jenter på min egen alder.Noen andre førstegangs på min alder da??? - bare 5 uker igjen til termin - og JA - jeg begynner nå og merke følelsen på og grue/glede meg he he he

Formen er bra, men merker "tyngdepunktet" mere og mere nå ja .ha ha.

Noen fra Opplandsområdet her da tro?? Eller som kanskje skal føde på Lillehammer evt Gjøvik i nærmeste fremtid...??

Er egentlig Oslojente, (jobber fremdeles i byen)

så hyggelig med noen fra derifra også da tji -hi

mvh Tina

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 39 og førstegangs, så du er ikke alene.

Jeg er tidlig i svangerskapet enda da - i uke 7, så jeg går nå bare og venter på å komme meg til 2. trimester ( og føle meg litt tryggere).

Jeg bor i Oslo så jeg vil nok føde her. ( er opprinnelig fra Lillehammer-området)

Lykke til - du har ikke lenge igjen.

Klem fra

Så hyggelig og høre da:)

Ukene går sååå fort da he he - helt utrolig -

Ja man blir jo litt tryggere som ukene går! OG ikke minst det at man begynner og kjenne liv. Tulla her er aktiv som bare det! Utrolig herlig følelse......

Har dessverre gått hjemme nå 1 måneds tid - og kjenner jeg begynner og bli klar nå.Vant til og være i "form" og jobbe litt - men den tid kommer snart:)

Tina

Heisann!

Jeg er også førstegangs og blir 38 like etter termin, som er midt i oktober, som vil si at jeg er 26+4. Jeg er kanskje mer opptatt av at jeg venter vår første enn at jeg er "moden", men oppholder meg allikevel mest her fordi miljøet er bra og diskusjonen interessant.

Ellers bor jeg i Trondheim og er fra Østlandet, ikke Oppland, (og kjører som regel om Hedmark når jeg er hjemme på besøk, for i Gudbrandsdalen er det jo så mange 50-soner;))

Skjønner godt hva du mener med "tyngdepunktet", ja. Kjenner det allerede og enkelte dager er det bare så godt å legge seg om kvelden at ingen mann ville tro det :-D Heldig du som bare har 5 uker igjen!

Heisan ! jeg er 35 og førstegangs, og blir alenemor i tillegg... Bor i oslo jeg da.. Er i uke 33 nå, har termin i slutten av august. Har vært heldig m svangerskapet og har nesten ikke hatt noe plager, bortsett fra konstant halsbrann, og bekkenløsning nå på slutten...Vagger meg bortover når jeg er ute og går, har bikka 100kilo, og er veeeeldig trøtt om dagen - sover gjerne etpar timer både på dagen og kvelden. Har kjøpt inn nesten alt, og gleder meg til å få hilse på min lille sønn som ligger og spreller inni der...

Annonse

• 2 uker senere...

5,5 uker før termin

Ble lagt inn pga svangerskapsforgiftning, og de tok lille tulla ut med akutt keisersnitt den 12.7.

Termin var 15,8.

Alt er nå vel og bra med oss begge (alle tre, inkl far) he he

Vi har vært 2 uker på sykehuset og blitt godt ivaretatt.

Hun var bare 2200g og var 44 cm lang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...