Potetnisse Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 I går hadde jeg tydeligvis spist/gjort noe som førte til at E ble helt krakilsk med vondt i magen, stakkars! Aner ikke hva jeg har gjort, men det fikk meg til å tenke.. Hvis han reagerer f.eks på at jeg har drukket Farris, vil han få vondt etter neste gang jeg ammer? Hvor lenge "henger" sånt i morsmelken? dumt spørsmål? Samme gjelder jo andre ting, hvis jeg skulle skeie ut med ting jeg vet han reagerer på, kan jeg etter jeg har spist det gi ham pumpet melk og så 3-4 timer senere amme han igjen, eller vil disse stoffene han reagerer på være i kroppen fremdeles? Takk for hjelp..
Expat Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Ja, sånn virker det. Kullsyre går relativt fort ut av kroppen da. Gir du meg lista fra i går (ALT, detaljert) av hva du spiste, spesielt hva som du ikke spiser hver dag, kan vi se om det kan ha vært noe annet.
Potetnisse Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 Hei! Takk for svar. Skal prøve å skrive hva jeg spiste i går.. Frokost: to skiver, en med prim og en med leverpostei med suragurk (både prim og leverpostei er vanlig for meg, suragurk har jeg ikke spist siden jeg begynte å amme). Lunsj: grovt rundstykke, igjen med leverpostei, og skinke/ost. Intet nytt, altså. Drukket vann, farris, 1/2 glass pepsi max og to kopper ammete, intet nytt der heller.. (dvs, ny type farris, noe fra Kristiansand bryggeri, var vel litt mer boblete?) Så begynte vel bråket, altså før jeg spiste middag, som for øvrig var tempura-reker med chili saus, men igjen, E hadde begynt skriking lenge før dette. Vet ikke riktig om det er noe annet enn evt suragurk som utmerker seg som den skyldige? Kan det være det? Skal prøve å tenke om jeg spiste/drakk noe annet, men tror ikke det.
Expat Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Tro det eller ei, men agurkskall er en av de tingene babyene har en tendens til å reagere på. Jeg hører det igjen og igjen... Og ikke det største offeret å unngå...
Potetnisse Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 Takk for tips! Veldig glad for det, ikke så glad da jeg leste dette innlegget ETTER jeg hadde kost meg med agurksalat til laksen. Typisk! Men hadde noe pumpet melk å tilby, ammer igjen nå til kvelden. Kryss fingre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå