Gå til innhold

Hvor lenge har dere prøvd.

Miss Misantrop

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har dere vært prøvere? Jeg er selv i pp15, men er litt redd jeg har dårlige gener å arve på jeg er selv unnfanget i pp 243. Så ja, det tok over 18 år med prøving. Tror det er var min far som var problemet, men jeg vet ikke. Kanskje snart på tide å gå til legen for å få litt hjelp. Akkurat nå befinner jeg meg på andre siden av jordkloden, så det kan bli litt problematisk. Suger til meg allt jeg får av kjerringråd og andre råd fra diverse sier, og klokere har jeg blitt det siste året, det er sikkert. Men det er fremdeles ikke kommet noen spire.

Fortsetter under...

Vi prøvde i ca 2 år før vi begynte med prøverør, men var aldri til utredning siden vi hele tiden har visst hva problemet har vært(har endometriose og er operert for det to ganger). Hvis dere har prøvd såpass lenge kunne det vært greit å fått begynt med utredning ja.

Greit å begynne å sjekke ut ting etter 15 pp ja.

Vi begynte med sjekking av ting etter et år, og etter nok et drøyt år satt vi i gang med ivf. Tette eggledere var problemet. Men vi var superheldige og fikk full klaff på første forsøk!

Masse lykke til til deg! Husk at det er mye god hjelp å få!

Klem

4 1/2 år prøvde vi 2 mislykkede forsøk oss, da sa jeg til gubben da mensen komm etter forsøk nr 2...jeg vil vi skal prøve en ting til noe jeg hadde lest på kjerringråd siden her på BiM. Mannen tømmer seg på syklusdag 5 og fra den 10 dagen var det sex annenhver dag. Jeg regnet god margin tok utgangspuktet i den lengste syklusen og vi brukte ikke noe annet...der satt spiren på 1 forsøk... flere hadde hatt lykke me denne oppskriften selv om noen trengte litte mer prøvetid....

Lykke til!!

Hei hei.

Vi prøvde i 4 år inkl 1 neg ivf forsøk og en del pergokurer. Skulle igang m mitt andre forsøk i juni, men det slapp jeg utrolig nok for vi hadde klart det helt av oss selv:) Er fremdeles ikke gått opp for meg:) Det er så fantastisk! Vil råde dere til å starte utredning, for ting tar tid. Greit å være inne i systemet og om dere blir gravid av dere selv på veien så er jo det flott:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...