Gå til innhold

emmaljunga city cross (sportsvogn)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har snart 8 mnd erfaring med city cross sportsvognen, og jeg elsker den:-) er så fornøyd, både med trillekomfort for meg, og at det er lunt og godt for sønnen min. Han sover ennå i vognen når vi går tur, og da er det godt å kunne legge sittedelen helt ned. Vognen er lett, og den har tykke, gode luftkanalhjul. Vet mange som heller vil ha lufthjul, men jeg triller en del på stein og grus, og greit å slippe å tenke på ev punktering. Samtidig er vognen lett, så jeg kan lett svinge den. Hadde vogn med svingbare hjul fra før, men kjøpte city crossen da sønnen min var ca 6mnd. De svingbare hjulene buttet ofte imot, både i byen på trikkeskinner og fortauskanter etc, mens crossen bare ruller rett over det som er:-)

Lykke til med valg av vogn:-)

Hei

Jeg har også denne, og er veldig fornøyd. Jeg er fornøyd med hennes sitte og ligge komfort, samt trillekomforten for meg. I tillegg kan kalesjen justeres så langt ned at jeg ikke trenger solparasoll når hun er vendt mot sol.

Finnes i mange fine fargekombinasjoner og man kan kjøpe mye tilleggsutstyr til den.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...