*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Har gått helt tom for ideer når det gjelder smykke. Klarer ikke å finne noe jeg liker og som jeg tror vil passe til kjolen. Hva skal dere ha og hvordan er kjolen deres? Jeg skal ha en helt klassisk kjole. Den er hvit meg tupetopp. Hva kan passe til den? Perler?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Her kjøpte jeg smykkene mine! Du kunne jo kikke litt her da =) Lykke til!!! http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-smykker1.html
TA 1980 Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Jeg kjøpte 2 smykkesett på e- bay. Der fant jeg mye fint, for en billig peng.
TA 1980 Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Ene smykkesette jeg kjøpte ser ut som nr 924175 inne på den linken hun over meg la inn, men jeg betalte langt under 200kr, me frakt.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Jeg kjøpte perlesmykke,perleøredobber på Arts & Crafts på Amfi (jeg vant gavekort der på et Brudeshow) og så fant jeg et nydelig perlearmbånd på Kappahl til 50kr.Jeg har vel brukt 400kr på smykker alt i alt.Brudepikene skal ha en enkel perle hver og perleøredobber. Lykke til! Perler er veldig fint til hvit kjole,kanskje du kan finne noe på finn.no?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå