Gå til innhold

Nå har svigerfar SETT magen min

Anbefalte innlegg

Begynner så smått å venne meg til at folk kikker på gata, og at flere jeg kjenner kommer bort og stryker meg over magen. Greit nok har jeg tenkt, og litt koselig også. MEN - nå har vi hatt svigerfar på besøk, og han løftet opp t-skjorta mi og så på magen min. Jeg ble så paff at jeg ikke fikk sagt noen verdens ting. Synes det var litt drøyt! Han er egentlig veldig koselig, og det finnes ikke noe vondt i han - han tenker seg bare ikke om. Men likevel...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9785873-n%C3%A5-har-svigerfar-sett-magen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør jo ingenting at han har sett magen, det er magen med barnebarnet hans inni. Men jeg synes det er ubehagelig at noen bare løfter opp klærne mine for å se. Det er fortsatt min mage. Det er kanskje helt normalt å gjøre noe sånt - men for meg kjentes det merkelig.

jeg hadde ikke likt at folk, uansett hvem, hadde løftet opp genseren min uten forvarsel for å se eller ta på magen min. Det er min mage, og jeg liker ikke å blottlegge meg for andre. Det gjorde jeg ikke før jeg ble gravid heller og det har ikke forandret seg no.

Annonse

skjønner godt at du reagerer litt jeg;) det er komisk...når vi er gravide er liksom magen "allamanns-eie"... tviler på at svigerfar ville tittet under genseren din viss det ikke var for at du var gravid;) og kroppen er jo din uansett!! er selv lei av all "magekosen" alle bekjente skal gi meg;)

Jeg synes absolutt svigerfaren min er nær familie, men ville syntes det var unaturlig uansett hvem som bare løftet opp klærne mine for å se på magen. Ingen andre som har tatt seg sånne friheter ennå. Gjør meg ikke noe at noen ser magen, det var mer måten...

den der forstååååååår jeg ikke.. hvorfor i h.. må folk løfte på genser for og se jeg liker ikke at noen tar på magen min uten om min mann da. jeg fatter det ikke,. det er jo bare en mage. må en løfte og ta på den hele tiden da. ??

Uff hadde klikka visst svigerfar hadde gjort noe slikt!! jeg er av typen som ikke liker at noen andre enn min mann og mine barn kladder meg på magen. Liker heller ikke å vise den frem!!

en er ikke allemannseie selv om en er gravid da... Fordet om det virker som mange tror det....:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...