Galskapens overhode Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Nå er det bare 20 dager til første sjekk hos legen, og om 17 dager bærer jeg ikke lenger på et embryo, men et forster. Alt er så spennende synes jeg.. åhhh.. såå lyst til å lese i en uke for uke-.bok.. vet ikke hvor min gamle bok er..
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 hehe..samme her... Vel ennå en stund til min første ordentlig lege sjekk...Gruer meg egentlig litt... For har ikke tatt en GU på 3 år, så nå er det egentlig på tide...Har ikke lyst, men må man så må man..=o/ tenkte å kjøpe den boken fra a-å om barnet/baby/svangerskapet..(husker ikke helt hva den heter...) Men gleder meg til jeg får bøker og sånt hos legen=o)
Gjest Lenchen Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 De har en fin uke for uke side på www.babyverden.no
Miraluca Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 fikk en veldig fin svangerskapskalender med uke for uke info fra gullsmokken da eg meldte meg inn der, skrevet av Siri von Krogh fra barn i magen. Syns den var veldig veldig kjekk eg!
Gjest Lenchen Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 ...og i bladet "Gravid" er det også en fin uke-oversikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå