Gå til innhold

Hei!!Ny her..


Mina@

Anbefalte innlegg

Heihei!!

 

Jente fra Trondheim her..

Er som sagt ny her, og er i dag 14+4, så har da termin 5 januar foreløig..

Har hatt en stor blødning for ca. 1 1/2 uke siden, og småblør innemellom litt nå også..Kjipt!! Dette er fordi morkaka ligger over åpningen. Så etter å ha lest mange skrekkhistorier på dette her på nettet, så forventer jeg det verste i dette svangerskapet..

Har fra før jente på 3 år:)

Dere virker som en koselig gjeng, så gleder meg til å bli kjent med dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det går bra da! Har bare lest om at hvis morkaka ligger over åpningen kan man kanskje ikke føde vaginalt, men at den vil forskyve seg litt over på siden etterhvert. Håper iallefall at det går bra med deg:)

Velkommen hit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen i gjengen!

Jeg har en gutt på 3 år. Kjekt! Har termin 14 januar.Jeg har selv hatt flere blødninger i dette svangerskapet, men det kommer av polupper i livmorhalsen og skal ikke ha noe innvirkning for forsteret. Men selv om jeg vet dette er det alltid ekkelt med blødninger, og en bekymrer seg for om det kan være andre ting.

Jeg skjønner godt at du bekymrer deg litt når du går rundt og har blødninger. Men du får forhåpentligvis god oppfølging da? Hva gjør de egentlig når morkaken ligger forand og er det farer knyttet til det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den lille i magen!! :-)

Håper blødningene gir seg, for det er absolutt ikkje kjekt. Men siden du seier at morkaka ligger forran åpningen, så har du vert inne på sjekk, så da håper vi på at det er derfor du blør og ikkje pga at noko kan vera galt. Det er veldig lett og blir skremt her inne, spesielt på 1 trimester.

Lykke til vidare, blir kjekt å følge kvarandre her inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Takk for god velkomst:)

Hvis morkaka ligger foran åpningen når fødselen starter må man ta keisersnitt. Ellers vi morkaka komme ut først, og det går jo ikke:(

Det er jo ikke akkurat det at morkaka ligger foran som er problemet i selve sv.skapet. Men det at den ligger der, gjør at det lett oppstår blødninger fra morkaka, og blødninger er jo abortfare+ at morkaka må jo være i orden:)

Har vært på sjekk og vet at det er fra morkaka blødningene kommer, så det er greit å vite!

Skal på ny UL i morgen, og håper alt er greit da..er litt nervøs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...