Gå til innhold

HURRA HURRA!!!


trollet

Anbefalte innlegg

Jeg er vissnok på vei med nr. 2 !!! Så utrolig heldig jeg er!!! Har en liten datter som nettopp er fylt 1 år... og så skal vi nå få et nytt lite lykketroll!!! Livet er herlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DA vil jeg vær den første til å gratulere, bare ingen kommer meg i forkjøpet nå heheh

 

GRATULERER!!!

 

Jeg venter også nummer to. Har en gutt på19 1/2 måned fra før.

 

Når har du termin?

jeg har 2.mars

 

Lykke til med din voksende mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kjekt!!! Gratulerer til deg også!! Det er jo like spennende som første gangen!!! Er jo helt i hundre!

 

Har funnet ut at termin er rundt 7. mars !

 

Når fant du ut at du hadde en ny spire i magen da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det ut akkurat to uker siden :)

Var på første kontroll på torsdag som var. Herlig å være igang igjen

 

Helt enig! Minst like spennede denne gangen, selv om man har vært gjennom det før.

 

Hvordan er formen din da.?

Her står alt bare bra til. Litt trett og ømme bryster , pluss litt murringer og stikking noen ganger. Ikke no kvalme:D men så hadde jeg heller ikke det sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom egentlig på at det var lenge siden jeg hadde hatt mensen her på torsdag... og i går morges tok jeg en test.. og den viste jo to streker før jeg i det hele tatt var ferdig å tisse!

 

Formen er super. Har bare vært trøtt og ikke hatt lyst til å røre en finger.. ellers har jeg ikke noe i det hele tatt. Hadde heller ikke noe sist. Håper det holder seg sånn!!!!

 

Har egentlig ikke noe lyst til å gå til legen.. (kan ikke fordra det).. men jeg må vel. Hadde egentlig tenkt å vente til vi var ferdig med ferien.. tilbake i beg. av august. Blir det for lenge å vente tror du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt da. Her gikk jeg og bare ventet på at jeg kunne teste.

 

Da har vi det likedan, fin form her også, og samme var det forrige gang.

Han derfor litt tro på enda en gutt:)

Har du noen følese for hva det blir hos dere denne gang?

 

Jeg har jo allerede vært på min første kontroll, men synes bare det er gøy. Godt å vite at alt går som det skal. Vet det er mange som venter lenge før sin første kontroll, så det må du vel bare føle på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa hele tiden sist gang at det var en jente.. og det var det jo.. .. så vi får se denne gangen. Det spiller jo absolutt ingen rolle.. har ikke anelse. Vi er forferdelig masse jenter i min familie.. så det kan jo være at det kommer en prinsesse til. Vi får bare vente og se!

 

Vi gleder oss!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...