Gå til innhold

Hva skjer med magen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den har vært oppblåst og rund i flere uker, men nå har den liksom synki sammen....jeg blir bekyrma, jeg..er i 12. uke nå og en kollega fortalte at magen hennes ble sånn da hun mista sin spire. Er skikkelig redd nå, jeg vil ikke miste igjen!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen
Skrevet

Det at den er oppblåst er som regel bare tarmene som er litt fulle av ting og tang + luft, så tror ikke du skal uroe deg så mye. Gravid-magen pleier å komme senere

Skrevet

Nei, tror ikke du har noen gravid mage ennå. Iallefall ikke hvis du er i første svangerskap. Jeg er bare oppblåst..skikkelig OPPBLÅST, blir glad hvis den synker sammen litt igjen altså! Så kan jeg vente på den ekte magen:)

Skrevet

Det er ikke første svangerskapet. Men det så bedre ut med en rund, oppblåst mage enn denna deigklumpen her. Håper den har det fint inni der lille spire og at alt er ok. Kjenner ekstra godt etter om det er noe som gjør vondt, eller føles rart da. Helt paranoid, jeg nå.

Skrevet

Den har det nok veldig fint der inne:) Tror ikke du skal være så bekymret. Har du andre symptomer da?

Skrevet

Fortsatt ganske trøtt, særlig om ettermiddagen. Kvalmen er bedre, kommer litt i kveldinga når jeg er sliten og trøtt. Og fortsatt er puppene litt ømme, men det meste begynner å gå over. Er i uke 12 da, så det kan jo bare være naturlig at det går over nå.

Skrevet

Pussig Rosalille.

Jeg har også termin 24.01.08 og har det akkuratt sånn jeg også.

Har nesten ingen sympomer igjen. Jeg er ikke speiselt øm i brystene heller. Vorten er større og mørkere, men er ikke spesielt ømme lengre.

Før var magen oppblåst, men nå føler jeg at jeg bare ser litt lubben ut.

Vi begynte å fortelle det til folk nå denne helgen, og folk sa bare at det hadde de aldri gjettet. At det ikke synes i det hele tatt.

Dette er ikke mitt første svangerskap. Jeg har tvillinger på 8,5 år og en på 6,5 år.

Er som deg litt bekymret, men har jo ingen smerter eller noe.

Har litt stikkinger i livmoren, så jeg tror den vokser.

Skal på ul neste mandag.

Ettersom vi begge har det sånn, får vi gå utifra at det er normalt.

Skrevet

Du trenger ikkje bekymre deg tror eg!!! Eg er nå gravid med min nr 2...og magen min har vert kjempe stor nesten siden befruktningen fant sted..hehe....

Nå er eg 11+5 og magen er begynt å krympe igjen!!Akkuratt dette skjedde under mitt forrige svangerskap og....eg spurte legen,og han sa at dette var helt normalt! Livmoren vokser mye raskere enn fosteret....den i sammen med kroppen vår gjør seg klar til å bære fram en unge. Etter hvert vil den tilpasse seg fosteret og vannet inni der og da krymper magen litt igjen!! Men den kommer tilbake da!:)

Så eg tror nok du bare kan slappe av!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...