Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Noen som har en duovogn å anbefale? Ønsker en med 4 hjul og med god plass til babyen. Har tenkt litt på Brio Happy eller Simo. Det står at Simo sin duovogn er vind- og vanntett, er ikke de andre vognene det? Betyr kanskje at en må bruke sånn regntrekk på de andre vognene, men ikke på Simo sin? Og så lurer jeg på en ting, på Simo sin kalesje så er det sånne dingser på sidene som holder kalesjen stram/på plass. Hva med Brio Happy, er det ingen ting som holder kalesjen på plass, kan man liksom bare dytte på den for legge den ned? Hva med Emmaljunga, er dette gode, store vogner?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Og en ting til, hvordan fungerer disse duovognene som sportsvogn/sittevogn? Fungere de bra, eller blir det til at man må kjøpe ei mindre/lettere vogn i tillegg? For da er jo litt av poenget med duovogn borte...? HI
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Som duovogn kan jeg anbefale emmaljunga edge duo=) Den er kjempegod. Har finesser som bla.; -integrert myggnett i kalesjen -kan vippe over styret,slik at en kan ha barnet enten mot seg,eller fra seg. -vuggefunksjon på bag -stor og god bag -lufting bak på kalesjen. -teleskopstyre(kan justeres i høyden) VI har kjøpt mindre sportsvogn da...har inntrykk av at mange med duo vogner gjør det(uansett merke)men ikke alle da... Du kan jo kjøpe brukt duovogn da,slik at du event kan kjøpe en lettere en senere om behovet byr seg...Da slipper du å bruke alt for mye penger...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har en emmaljunga city cross som jeg er utrolig fornøyd med. Den er liten og den, god og trille, og veier lite. Den er enkel og slå sammen, og tar liten plass i bilen. Vi har citybag til den og da blir det en duo-vogn. Det vi var skeptiske til på forhånd var at citybagen var litt liten, men tulla vår er 4 mnd., og har fremdeles GOD plass i den. Når sapotrsvogndelen brukes er fremdeles vognen nett, og det er ikke nødvendig å bytte til annen vogn med det første. Et godt kjøp!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 emmaljunga's city cross duo kombi er en enkel og lett duovogn, vet mange som er fornøyd med den! tror regntrekk følger med, samt integrert mygg-nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå