Gå til innhold

Desember-damer:) Lyst på svar fra ALLE;))

Anbefalte innlegg

Hva slags kjønn jeg får denne gangen:)?

Symptomer:

' har ikke lyst på godteri

' hjerteslag ligger på 136

' fikk mage tidlig

' håret er som før på armer, ben og hode

' Humørsvingninger

' tidlig bekkenløsning.. Sånn jeg fant ut at jeg var gravid

' kvalm fra uke 7 til 14-15

' Tåler ikke ha noe annet enn mat i munnen for da brekker jeg meg...

' Sexlyst hva er det?

' Ikke lagt på meg noe

Hva tror dere?

Fortsetter under...

Hi hi Klem C, det er jammen sommerstemmning her for tiden :o)

Mine symptomer:

saltsyk

sulten

lagt på meg 4 kg tipper jeg, gikk først ned 3

endel mage

mister hår!

hjertefrekvens vet jeg ikke

trøtt trøtt trøtt

kvalm fra uke 6-13

Intuisjonen sa gutt

Blitt spådd gutt ;o)

Jeg tror jeg bærer på en liten gutt, fikk jente første gang.

Jeg aner ikke hva du bærer på, synes alt er normalt både den ene eller andre veien :o)

Må fortsatt vente til 31 juli med UL. Drømte at jeg var på UL i natt. Da ble det sagt jente, fikk ikke med bilder, og sjekket fosteret dårlig - begynner jeg å grue meg til UL eller. Redd for at det ikke skal bli så bra som det var i første svangerskap tror jeg, for det var kjempebra.

Lykke til :o)

Her er mine symptomer...

ikke godtri lyst

hjerteslaget ligger på ca 150-160

fikk mage fort (andre gangs fødene)

spyr stortsett en gang om dagen. (19+2)

ingen forandring med har på bein og armer

vanlig humør

vondt i hoftene

tåler ikke mye mat... før jeg blir kvalm eller spyr.

lakt på meg ca 4 kg nå gikk ned først 4.

Jeg får gutt...

Hmm... jeg tipper du får jente :-) Egentlig bare fordi alle jeg vet om som har vært dårlige deler eller hele svangerskapet har fått jente, dessuten har jeg lest et sted at det er vanligere å være dårlig dersom man bærer på en jente eller flerlinger... så kanskje det er flere der? :-) Vel, er jo nok av eksempler på de som har vært friske som fisker og også fått jenter - så dette er jo bare gjetting :-) Er 136 høy frekvens forresten? Hvis ja, forsterker vel det mistanken om jente... :-)

Selv føler jeg at jeg venter en gutt, men har ikke peiling... har vært frisk og rask hele tiden, litt trøtt en periode bare! God appetitt - for alt egentlig, men spesielt snacks for tiden :-) Har lagt på meg ca 5 kg tror jeg - er 16+3 idag... la egentlig på meg de kiloene ganske tidlig... har ikke hørt hjerteslag ennå og skal på ul i slutten av mnd, men vil ikke vite kjønnet da...

Annonse

Tror det blir gutt. Selv var jeg ikke kvalm i det hele tatt verken forrige gang eller nå - kan godt være mange måneder på veg uten å vite at jeg er gravid. Har ikke lagt vesentlig på meg - humørsvingninger forrige gang, men nesten ikke noe nå. Mister vel litt hår, ja. Neglene vokser, men det gjør ikke magen, selv om jeg er i rundt uke 17-18 (termin 15.des.). Forrige gang ble det jente, og det tror jeg nå og.

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...